האם כל איש מקצוע יכול לאתר נזילה?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

בחירת איש מקצוע מיומן לאיתור נזילות

חשוב לדעת כי איתור נזילה בצנרת הוא איננו עניין של מה בכך. על אף שכיום ישנה טכנולוגיה מתקדמת לאיתור נזילות, הרי שעדיין ישנו צורך בידע ומיומנות באשר לאופיין של התשתיות ומאפייניהן.

איתור נזילה בצנרת בין שמדובר בצנרת תשתיתית ובין שמדובר בצנרת של מבנה, בית פרטי או דירה, מחייב הכשרה מקצועית והיכרות מעמיקה עם תחומי האינסטלציה למיניהם.

סוגי צנרות

ראשית כל, חשוב להבין כי ישנו מספר סוגים של צנרות שונים, אשר כל אחד ואחד מהם מחייב התייחסות שונה באשר לאופי פעולת האיתור. כך לצורך הדוגמה, חברתנו מספקת שירותים לאיתור פיצוצי צנרת ומיפוי תשתיות. טכנולוגיה שכזו המתבססת על אקוסטיקה וגזים שאינם רעילים, מופנית בעיקר לאיתור תשתיות תחת כבישי אספלט ובאזורים ציבוריים, בהם קיים קושי רב באיתור המוקדים הבעייתיים.

כמו כן, גם באיתור נזילות של צנרות ביתיות, הרי שישנו הבדל בין הצנרת המיועדת עבור המים החמים, לעומת זו המיועדת למים הקרים. כל אחד ואחד מן הצינורות השונים, מעמיד בפני מאתר הנזילות אתגר מסוים עליו הוא מתגבר באמצעות ידע מעשי ומיומנות מקצועית רחבה.

מניעת הרס

לרוב אנו יכולים לדמיין כי איתור נזילות כרוך גם בהוצאת רצפות או שבירת האספלט של הכביש. עם זאת, המשמעות של לקיחת בעל מקצוע מיומן, היא למזער את הנזקים ככל הניתן וזאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. בחברת ישראל ידין בשיתוף עם פא"י פרץ מים בע"מ, אנו מספקים שירות לאיתור נזילות וביצוע תיקונים תשתיתיים באופן מידי וללא דיחוי.

אנו עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, ומספקים שירות אמין, מהיר ויעיל.

חוששים שיש לכם נזילה?

נזילה או פיצוץ הצנרת הוא איננו עניין של מה בכך. על כן, חשוב לוודא כי אין כל רמיזה לנזילה אפשרית אשר עלולה להפוך למפגע בריאותי לכל דבר ועניין.

אם אתם שמים לב כי המים הופכים עכורים, כי לחץ המים ירד בתקופה האחרונה או שישנה רטיבות קלה על אחד מן הקירות, הרי שמומלץ לקרוא לאיש מקצוע באופן מידי, לצורך שלילת הבעיה או לחילופין לאיתורה וטיפולה באופן מידי.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן