החלפת צינור מים חמים

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

צינור המים החמים מזרים מים מקולט השמש אל מיכל הדוד, ומאפשר לנו ליהנות ממים חמים בכל עת שנרצה.

כמו בצינורות אחרים ברחבי הבית, גם צינור המים החמים יכול להינזק לפעמים. במקרים האלו יש לבצע החלפת צינור מים חמים, וחשוב לדעת מתי וכיצד יש לבצע את ההחלפה.

מתי צריך לבצע החלפת צינור מים חמים?

הצטברות של אבנית היא גורם המרכזי להחלפת צינור מים חמים; קולט השמש צובר אבנית במהלך הזמן, והיא גורמת לסתימות בצנרת של קולט השמש. כתוצאה מכך, אדי מים חמים של קיטור משתחררים לתוך הצינור.

בנוסף, אם יש נזילה בדוד מצינור המים החמים, יש לבצע החלפה. כמו עם צנרת מובילת מים אחרת, צינור מים חמים עלול להיסדק או להינזק, מה שמוביל לנזילת מים.

כיצד צריך להחליף צינור מים חמים?

במקרים שבהם הצטברות של אבנית בקולט השמש היא הגורם לבעיות בזרימת מים חמים, יש לבדוק את העניין.

טכנאי דודים יבדוק את הדוד, ובמקרה של הצטברות אבנית, ניתן יהיה לנקות את קולט השמש בלי להחליף את הצינור.

במקרים שבהם יש נזק לצינור המים החמים, חשוב להחליף אותו בהקדם. בדיקה של הצינור צריכה להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי בלבד, עם ניסיון וידע בתחום. תחילה יש לבדוק את הצנרת, ולאחר מכן להחליף את צינור המים החמים עם צינור חדש ועמיד. זוהי החלפה פשוטה יחסית, כך שמומלץ לקרוא לאינסטלטור מקצועי שיוכל לפתור את הבעיה במהירות.

כמה עולה להחליף צינור מים חמים?

כאמור, החלפה של צינור מים היא לא תיקון מורכב; במקרים שבהם אין נזקים נוספים לצנרת, ניתן יהיה לבצע החלפה מהירה של צינור מים חמים. עלות של החלפת צינור כזה היא כמה מאות שקלים, ויש לבצע את ההחלפה עם שירות מקצועי בלבד, כדי למנוע נזקים ופציעות.

החלפת צנרת מקצועית עם חברת ישראל ידין

איתור של צנרת תקולה והחלפת צנרת צריכה להתבצע על ידי קבלן אינסטלציה מקצועי בלבד. בחברת ישראל ידין זמינים לכם מגוון שירותים בתחום, כולל שירות מקצועי של החלפת צינור מים חמים.

לחברה שלנו יש ניסיון של למעלה מ-40 בתחום, עם צוות מקצועי שזמין לכם בכל עת. חברת ישראל ידין קבלני אינסטלציה רשומה בפנקס הקבלנים, ואנו מקפידים לספק שירות מקצועי ומותאם אישית לכל לקוחותינו. בנוסף, אנחנו עושים שימוש בציוד החדיש ביותר לאיתור תקלות ונזילות בצנרת, ומספקים ללקוחותינו שירות מהיר ואמין בכל ביקור מחדש.

זקוקים לשירותי אינסטלציה? פנו אלינו

אם יש לכם בעיות במים החמים, פנו אלינו. ייתכן שצריך להחליף צינור מים חמים, ואנחנו נשמח לספק לכם שירות מותאם אישית. ניתן לפנות אלינו במספר דרכי התקשרות, וליהנות משירות מקצועי ואדיב.

אנחנו נבצע החלפה של הצינור התקול, כך שתוכלו ליהנות ממים חמים באופן רציף בכל עת שתרצו.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן