ישראל ידין אינסטלציה

כמה עולה לתקן פיצוץ בצנרת?

לבירור עלות תיקון פיצוץ בצנרת התקשרו:

מחויבים לשקט שלך

נקלעתם למצב בו עליכם לבדוק כמה עולה לתקן פיצוץ בצנרת? ראשית כל, חשוב לדעת כי המחירים אינם אחידים, ועל כן אל תמהרו לחשוש שמא המחירים ירקיעו שחקים. שנית, דעו כי כל פיצוץ צנרת יכול להיפתר במהרה, רק חשוב קודם כל להבין את מורכבות התקלה.

פיצוץ בצנרת מחירים

בטרם ניגש לשער את המחירים, חשוב שניתן את הדעת ונפרט מה הם למעשה הסעיפים השונים שעל-פיהם אנחנו יכולים להבין את מורכבות התקלה.

בדיקת הצנרת – האם הצנרת הינה גלויה ונגישה לכול? או שמא היא מצריכה שימוש באמצעים טכנולוגיים משוכללים שבאמצעותם נאתר את מקור הסדק/הפיצוץ.

מיקום הצנרת – האם מדובר בתיקון פיצוץ בצנרת הביתית? או שמא בהתפוצצותו של קו מים ראשי המשתק מבנה שלם. מטבע הדברים שצנרת חיצונית תדרוש עבודה ואופרציה מורכבות הרבה יותר.

חומרי הגלם – ההבדלים בין הצנרת הפנימית לחיצונית יכולים להתבטא גם בחומרי גלם שונים בהם נעשה שימוש לאורך פרויקט התיקון.

משך הפרויקט – ככל שהפרויקט הוא פשוט יותר, כך מטבע הדברים המחירים הם נמוכים יותר.

כל הפרמטרים הללו נבדקים בשטח וזאת לצורך הבנת מורכבות הפרויקט ומתן הצעת מחיר.

ביצוע תשתיות ביוב

האם יש צורך באינסטלטור רגיל או קבלן?

פיצוץ בצנרת גלויה בבית כגון דליפה מן הכיור, יכול להיות מטופל באופן מידי על-ידי אינסטלטור ולהסתכם בעלויות נמוכות. אם מדובר בקו מים ראשי או צנרת שאיננה גלויה תחת רצפות הבית, אז הרי שמומלץ להיעזר בשירותיו של קבלן אינסטלציה אשר יבצע הערכה מדויקת של מורכבות הפרויקט ועלותו.

קבלן אינסטלציה יביא עמו צוות מקצועי וינהל את הפרויקט מתחילתו ועד לסופו. בישראל ידין, נעניק לכם שירות מקצועי ויעיל, תוך שקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

ביצוע צנרת מים

מחיר פיצוץ בצנרת

לאחר בדיקת הפרמטרים השונים תינתן הצעת מחיר מסודרת בעבור עלות תיקון פיצוץ בצנרת. ניתן לומר כי טיפול בצנרת גלויה יכול להסתכם בכמה מאות שקלים לתיקון. עם זאת, צנרת שאיננה גלויה תדרוש טיפול יקר יותר עם עלויות המתחילות מכ-1,300 שקלים ומעלה.

התייעצו איתנו

לרשותכם נציגי שירות מקצועיים ומומחים לקבלנות אינסטלציה.

נשמח לסייע ולענות על כל שאלה.

במקרים של עתות חירום, דעו כי חברת ישראל ידין מספקת שירותי חירום 24 שעות ביממה. לצורך קבלת שירות חירום, מומלץ ליצור קשר טלפוני, שכן פניות מטפסי צור קשר נענות ביום שלמחרת.

למידע נוסף התקשרו:

השאירו פרטים כאן

שיתופי פעולה

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן