המים בברז עכורים – מה זה אומר?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מים עכורים בצבע צהבהב משונה? ייתכן מאוד שיש לכם בעיית אינסטלציה בצנרת שמצריכה בדיקה יסודית. לרוב מדובר בתסמין אחד מבין תסמינים רבים שונים נוספים המעידים על בעיה גדולה יותר.

ועם זאת, כאשר מדובר רק במים עכורים, ניתן ואף רצוי בהחלט לבדוק את הדוד החשמלי ואם ישנה דליפה. אם מדובר במים עכורים המופיעים בכל דירות המבנה, כאן כבר צריכות להידלק נורות אדומות משמעותיות אף יותר שכן ייתכן מאוד ומדובר בזיהום של מאגרי המים במבנה.

מים עכורים – האפשרויות העומדות לפנינו

מה הם מאגרי המים?

מאגרי המים ממוקמים במבנים מעל 5 קומות ומטרתם להבטיח לחץ מים סדיר גם לקומות הגבוהות. לעתים ניתן למצוא את מאגרי המים במרתף המבנה ולעתים ניתן למצוא אותם בקומה העליונה. מאגרים אלו עוברים חיטוי מדי שנה וזאת לא המלצה, אלא הוראה ישירה של משרד הבריאות במטרה להבטיח את שלומם של דיירי הבניין.

מאגרי המים מזדהמים מדי שנה, אך בזכות החיטוי הם עדיין מספקים מים ראויים לשתייה. כאשר המים עכורים, זהו כבר סימן שהמאגרים מלוכלכים יתר על המידה ולכן יש לרוקנם, לחטאתם ולנקות אותם היטב. חברתנו מספקת שירותי חיטוי מאגרי מים ובעלת אישור מטעם משרד הבריאות.

ומה זה עוד יכול להיות?

אפשרות נוספת היא שקו המים הראשי של הבניין נמצא על סף פיצוץ. גם כאן, לא מדובר בתהליך מידי שקורה כאן ועכשיו, אלא בתהליך הדרגתי בו קו המים הראשי של הבניין הולך ומתכלה. בהדרגה נוצרים בו סדקים או חורים ולכן המים מתחילים להזדהם. ניתן למצוא רמזים לכך שישנה דליפה בצנרת הראשית על-ידי בדיקת חשבון המים. אתם מרגישים שלאחרונה הוא עלה מבלי שעשיתם כל שינוי בהרגלי צריכת המים? ייתכן מאוד וישנו רמז עבה לדליפה משמעותית.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן