זיהוי מוקדם של פיצוץ בצנרת

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

פיצוץ בצנרת עלול בהחלט לתפוס אותנו לא מוכנים ולמעשה להשבית את כל פעילותו של המבנה. לפיכך, זיהוי מוקדם של פיצוץ בצנרת יכול לא רק לחלץ את הדיירים מאירוע המצריך קריאת חירום לאיש מקצוע, אלא גם לחסוך אלפי שקלים בטיפול תחזוקה מוקדם.

כיצד זיהוי מוקדם של פיצוץ קו מים יכול לסייע לנו?

פיצוץ בצנרת הבניין איננו מתרחש בין לילה והוא תוצר של תהליך ארוך וממושך במסגרתו הצנרת הולכת ומתכלה בתהליכים טבעיים. לא פעם, נמצא במבנים ישנים צנרות המבוססות על חומרי גלם שכבר אינם בשימוש ואשר נוטים להתכלות באופן מהיר יותר.

פיצוץ בקו המים הראשי יכול לסייע לנו בעצם מניעתו מן הצורך בטיפול חירום העלול להגיע לסכומים גבוהים. זכרו מקרים שכאלו יכולים להתרחש בכל אחת משעות היממה. נוסף על כך, פיצוץ קו מים ראשי עלול להביא להצפה שתפגע ברכוש רב. מכאן שהנזק עלול להסתכם בעשרות אלפי שקלים במקרה הטוב, ולעתים אף להגיע לסכומים גבוהים בהרבה.

סימנים שיסייעו לזיהוי מוקדם

ראשית כל, דעו כי הצנרת איננה מתפוצצת בין לילה, והסימנים הראשונים יכולים ללוות אותנו לאורך חודשים ארוכים ואפילו שנים.

אחד מן הסימנים הבולטים ביותר הוא מים עכורים המדיפים ריח רע. ניתן בהחלט להשליך את התסמין הראשוני הזה על מאגרי המים אך חשוב גם לקחת בחשבון את האפשרות שמדובר בבעיה כוללת יותר.

ירידה בלחץ זרימת המים הוא גם סימן מרכזי וחשוב שיכול להצביע על בעיית צנרת. לעתים אין הדבר נובע מדליפת מים בצנרת שעומדת להתפוצץ, כי אם בסתימה.

הופעת רטיבות היא גם תופעה מוכרת וידועה בכל הנוגע להתפוצצות צנרת והיא יכולה להעיד על דליפה ממושכת שיכולה להסלים ככל שנתעלם מן המצב. רטיבות שכזו לא רק מסכנת את חוזק המבנה, והיא גם יכולה להוביל להופעתו של עובש המסכן את בריאות הדיירים.

אנו זמינים עבורכם בכל שעות היממה

חברת אינסטלציה ישראל ידין מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה מורכבים ומלווה את לקוחותיה תוך שימת דגש על אמינות, שקיפות ומתן מידע מפורט לכל אורך התהליך.

לקבלת פרטים, השאירו פניה או התקשרו לטלפון שמספרו 03-959-2090.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן