כיצד מגלים תשתיות תת-קרקעיות?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

גילוי תשתיות תת-קרקעיות – הדרך למנוע הרס מיותר

חברת ישראל ידין בשיתוף פא"י פרץ מים בע"מ מספקת שירות ייחודי של מיפוי תשתיות באמצעים טכנולוגיים מן המתקדמים בעולם. החל מן הרגע שאותרה התשתית הלקויה ובה דליפת המים, ניתן לבצע עבודה ממוקדת בשטח ללא דיחוי וללא המתנה להבאת כלים כבדים וציוד הנדסי נדרש.

במאמר הבא, נבקש לספר לכם על הדרך שבאמצעותה ניתן לאתר תשתיות תת-קרקעיות. על פניו זוהי מלאכת מחשבת לא פשוטה כלל ואפילו נראית עבור רבים כמו ירייה באפלה. זיהוי תשתיות דרך אספלט ובטון ומתחת לפני השטח בעומקים גבוהים היא בהחלט אתגר. איתור ומדידת התשתיות כמו גם הבנת מקור הבעיה שבו יש לטפל מצריכה תפעול טכנולוגיות חדשניות, אורך רוח ומקצועיות.

שידור גלים

אחת מן הטכנולוגיות היותר שימושיות לאיתור תשתיות תת קרקעיות הוא משדר שמטרתו לשדר גלים אלקטרומגנטיים המספרים לאלו הנמצאים מעל פני השטח את כל הנתונים הנדרשים. מה עובי הצנרת, היכן היא ממוקמת והאם קיים בה פגם מסוים. ניתן להבין זאת גם באמצעות האקוסטיקה המשודרת מן הגלים החוזרים.

שימוש בגז

בעזרת שימוש בגז לא רעיל ושאיננו מזיק לאדם או בעלי חיים, ניתן לאתר במדויק את מקור הדליפה. מדובר באמצעי מדויק שיכול לספר לנו רבות על מוקד הדליפה ובכך לאפשר עבודה ממוקדת עם מקסימום דיוק ותוצאות.

מכ"מ

טכנולוגיה נוספת המאפשר לנו לחדור את הקרקע ולאתר תשתיות ובעיקר כאלו שאינן מתכנתיות הוא מכ"מ. מכשור זה שולח אותות אל עבר הקרקע ומחזיר תדרים שבאמצעותם ניתן להבין בדיוק את מיקומי התשתיות.

מה עושים מרגע איתור התשתית הלקויה?

החל מן הרגע שבו איתרנו את התשתית הלקויה, מגיע שלב חישוף התשתית. לשם כך, חברתנו, ישראל ידין, מספקת שירות ייחודי ובו מיד עם היוודע מקור הבעיה, ניתן לשכנע מכשורים הנדסיים ולהביא לפתרונה במהירות וביעילות.

המצב הנתון כיום בארץ הוא שמגיע איש מקצוע לאיתור התשתית הלקויה. החל מן הרגע שאותרה התשתית, נדרשים מזמיני השירות להמתין שעות רבות להגעת אנשי מקצוע שיטפלו בבעיה שאותרה. חברתנו בשיתוף פעולה הדוק אל מול פא"י פרץ מים בע"מ, מאפשרת מתן פתרונות מהירים בשטח.

לרשותנו רזומה עשיר של לקוחות מרוצים שיכולים להעיד יותר מכול על שירות מהיר, יעיל, במחירים הוגנים ובשקיפות מלאה.

צרו איתנו קשר

לקבלת מידע נוסף להזמנת שירות מידי השאירו לנו פניה לקבלת שיחה חוזרת או התקשרו: 052-738-8670
08-6756788 |

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן