כלי העבודה של קבלן אינסטלציה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

רבים טועים לחשוב כי קבלני אינסטלציה דומים במהות עבודתם לזו של השרברבים. עם זאת, כאשר עולה הצורך האמתי בשירותיה של חברת קבלנות, הרי שהשוני ניכר החל מן המחיר ועד להיקפה ומורכבותה של העבודה.

מה ההבדל בין אינסטלטור לקבלן אינסטלציה?

נפתח בכך שלצורך עבודה בתחום קבלנות האינסטלציה, הרי שעל בעל המקצוע להיות רשום בפנקס הקבלנים, זאת לעומת אינסטלטור רגיל.
כל לקוח ולקוחה המבקשים לשכור את שירותיו של בעל מקצוע זה, יכולים לערוך בדיקה מהירה בפנקס רשם הקבלנים הגלוי לכול במרשתת, ולוודא כי שמו כמו גם מספר רישיונו מצוינים כהלכה.

ההבדל מבחינת העבודה

בעוד שכלי עבודה לאינסטלציה כוללים חלקים חלופיים לברזים וכלי עבודה לפירוק צנרת גלויה, הרי שקבלן אינסטלציה מצויד בצוות של עובדים כמו גם בציוד מכני הנדסי כבד המאפשר טיפול בתשתיות מורכבות, כמו גם התקנת תשתיות, צנרות ביוב, חיטוי מאגרי מים ועוד.
עבודתו של קבלן איננה מתפרשת על גבי מספר שעות בודדות, ולמעשה מדובר בפרויקט רחב היקף המיועד להטמנת והתקנת תשתיות באתרי בנייה, כמו גם איתור נזילות בתשתיות ציבוריות, מפעלים ותעשיות.

כלים לאיתור נזילות

בחברת ישראל ידין אנו שמחים להציג שיתוף פעולה ייחודי בין חברתנו לבין פא"י פרץ מים בע"מ. בעוד שבעבר כלי עבודתנו כללו תיקוני והתקנת תשתיות, הרי שכיום אנו מציעים שירות 360 הכולל איתור נזילה בתשתיות מורכבות ומתן שירות מידי בתנאי שטח.

ביצוע עבודות תשתית

התקנת צנרת כמו גם טיפול בצנרת נסתרת תקולה, הם אינם עניין של מה בכך. לשם חשיפת האזור התקול כמו גם השבת המצב לקדמותו, יש להיעזר בציוד הנדסי כבד הכולל דחפורים, טרקטורים ומשאיות המיועדות לנשיאת ציוד הנדסי כבד.
יהיה זה נכון לקבוע שכלי עבודה לאינסטלציה שבידיו של שרברב, בהחלט עשויים להיות לעזר. אך המציאות המאתגרת כמו גם הפרויקטים הסבוכים, מחייבים הסמכות והכשרות תקופתיות והשקעת תקציבי עתק ברכישת ותחזוקת ציוד כמו גם חומרי גלם.

החומר האנושי

בעוד שעבודתו של אינסטלטור יכולה להתבצע ביחידים, הרי שכאמור, קבלנות אינסטלציה מתמקדת בפרויקטים מורכבים ומאתגרים. פרויקטים שכאלו דורשים הכשרות נפרדות עבור צוותים המתפעלים ציוד הנדסי לחשיפת והתקנת הצנרת כמו גם ביצוע פעולות תיקון ותחזוקה.
לא בכדי שקבלני אינסטלציה מוסמכים לעריכת חיטוי מאגרי מים מבנים, ואין זה מקרי כי טיפול במז"חים העלולים להוביל לזיהום מי הבניין, מופקדים בידיהם של אנשים מוסמכים.

לביצוע פרויקט דברו איתנו!

חברת ישראל ידין שמחה להעניק את שירותיה בפריסה ארצית נרחבת.
חברתנו חרטה על דגלה לספק שירות לקוחות מיומן ומהימן, תוך שימת דגש על שקיפות, יעילות וביצוע מהיר. למידע נוסף וקבלת
פרטים אודות שירותינו, ניתן לשוטט באתר או לחילופין להשאיר לנו פניה לצורך קבלת שיחה חוזרת מנציג.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן