מהם הסיכונים בנזילה סמויה?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

נזילה סמויה עשויה להיות קשה לגילוי, בייחוד ללא ציוד מקצועי; הנזילות האלו מחריפות עם הזמן ועלולות לגרום לבעיות שונות שדורשות טיפול נרחב. כדי למנוע זאת, חשוב לדעת מה זאת נזילה סמויה, מהם הסיכונים בנזילה סמויה, מהם הסימנים המסגירים לנזילות כאלו, וכיצד לטפל במצב.

מה זאת נזילה סמויה?

המונח "נזילה נסתרת" מתייחס לבעיות חלחול מים בתוך מערכת האינסטלציה של הבית, שבדרך כלל לא שמים לב אליהן. ללא טיפול נאות, דליפות אלו עלולות לגרום לנזק משמעותי. נזילות נסתרות יכולות להתרחש בתוך קירות, תקרות, מתחת לרצפה או בצנרת תת קרקעית ללא כל סממן חזותי מידי.

הדליפות הללו נמשכות לאורך תקופה ממושכת ומסכנות בהדרגה את השלמות המבנית של הבית. בניגוד לדליפות גלויות, כמו ברזים מטפטפים או פיצוצי צנרת גלויים, נזילות נסתרות הן חמקמקות יותר, ולכן דורשות תשומת לב מיוחד.

מהם הסיכונים בנזילה סמויה?

דליפות נסתרות עשויות לגרום למספר בעיות, כולל:

  1. בעיות מבניות: לאורך זמן, נזילות נסתרות עלולות לערער את יציבות המבנה על ידי פגיעה בבסיס, בקירות, בתקרות וברצפות.
  2. התפשטות עובש וטחב: לחות מוגזמת מנזילות נסתרות יוצרת סביבה לצמיחת עובש וטחב, משפיעה על איכות האוויר בתוך הבית ומהווה סיכון בריאותי, במיוחד עבור אנשים עם אלרגיות או בעיות נשימה.
  3. סכנת התחשמלות: אם מים מנזילה נסתרת מגיעים לאזורים של חיווט חשמלי, הם עלולים לגרום לקצר חשמלי או מכות חשמל, ולכן נזילה זו מהווה סכנת חיים של ממש.

האם יש סימנים לנזילה סמויה?

זיהוי דליפות נסתרות יכול להיות מאתגר, אך סימנים מסגירים מסוימים יכולים לרמוז על נוכחותן:

  1. כתמי מים בלתי מוסברים: חפשו כתמים בלתי מוסברים או שינוי צבע על קירות, תקרות ורצפות.
  2. ריחות מעופשים: ריחות עבשים שאינם נעלמים עם הזמן מרמזים לרוב על נוכחות של עובש או טחב הנובעים מנזילות נסתרות.
  3. חשבונות מים גבוהים באופן חריג: עלייה פתאומית בחשבונות המים ללא סיבה ברורה עלולה להעיד על דליפה נסתרת.
  4. לחץ מים מופחת: ירידות משמעותיות בלחץ המים ברחבי הבית עשויות להעיד על דליפה נסתרת.

טיפול מקצועי בנזילות סמויות

כפי שניתן לראות, נזילות סמויות עלולות לגרום לבעיות רבות; אם אתם חושבים שאולי יש בביתכם נזילה סמויה, טיפול מקצועי יכול לפתור אותה על הצד הטוב ביותר. כאן בחברת ישראל ידין זמין לכם צוות מומחים ושירות מתקדם עם מיטב האמצעים לאיתור נזילות; כדי לאתר נזילות, אנחנו משתמשים במצלמות תרמיות, אשר מאתרות במדויק מיקום של נזילות מסוגים שונים.

לאחר איתור מקור הנזילה, אנחנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ על הטיפול המומלץ ביותר בבעיה. ניתן ליהנות אצלנו גם משירות תיקון מקצועי, הודות לשירות הלוגיסטי הצמוד שלנו. אנו מספקים גם דוחות עבור חברות הביטוח, כך שתוכלו להיות מכוסים בכל מצב. אם אתם חושדים שיש נזילה סמויה בביתכם, אל תחכו. בדיקה מהירה ופשוטה יכולה לענות על השאלה, ולאפשר לכם לטפל בה באופן מקצועי, עם חברת ישראל ידין קבלנות אינסטלציה לצידכם.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן