מה איתור תשתיות כולל?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

איתור תשתיות הוא הרבה מעבר למה שאתם מדמיינים

במאמר הקודם דנו בתפקידו של מאתר התשתיות ובהבדל המהותי שקיים בינו לבין מאתר נזילות. במאמר שלהלן נרצה להתעכב מעט על אופיו של תפקיד איתור התשתיות.

בעוד שמאתרי נזילות מתמקדים אך ורק במים, תפקידו של מאתר וממפה תשתיות הוא להיכנס לנעלי הבלש שצריך להבין את הרמזים ולו הקטנים ביותר, אשר מעידים על התשתיות הגדולות ביותר. למה רמזים קטנים? פשוט מאוד, כיוון שהתשתיות ממוקמות במעמקי האדמה ועל-כן מצריכות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

איתור תשתיות בשטח

איתור תשתיות בשטח מתייחס בעיקר לאתרי בנייה כאלו ואחרים המבקשים להתחבר אל התשתית האזורית.

זוהי במידה רבה אחת מן העבודות החשובות ביותר אשר נדרשת לצורך קבלת טופס 4, הלא הוא מסמך המאשר את היות המבנה ראוי למגורים.

דמיינו זאת כך – אנחנו בשטח ואיננו יודעים היכן באמת התשתיות עוברות. על כן, יש לעשות שימוש במכשור מתקדם אשר יסייע באיתור ומציאת הצנרת לרבות מים, גז ותקשורת. גז ותקשורת? כן כן, וודאי חשבתם שמדובר רק במים, אך הצרכים שעבורם מיפוי תשתיות נדרש הוא הרבה מעבר לנזילות.

איתור דליפת מים והרבה מעבר

דליפת מים בתשתית הטמונה במעמקי האדמה היא שונה בתכלית מאשר מים שדולפים בצנרת הביתית. בעוד שאנו יכולים לזהות די בקלות את הדליפה שבבית, הרי שהאדמה יודעת לשמור את הסודות לעצמה.

לשם כך נדרשת מאתר הנזילות לשימוש במכשור מתקדם דוגמת הזרמת גז שאיננו דליק או רעיל ואשר מצביע על אזורי הדליפה. כמו כן, ישנו שימוש במכ"ם השולח אותות אקוסטיים.

בנוסף לכך, איתור תשתיות נועד לאיתור דליפות של צנרת גז. מיותר לציין את הסיכונים הכרוכים בדליפה שכזו ולכן מוטב לתקנה בדחיפות האפשרית.

שירות איתור ותיקון תשתיות בחברת ישראל ידין

חברת ישראל ידין מספקת שירותי איתור תשתיות מקצועיים ושירות ייחודי לתיקון התשתיות באופן מידי בשטח.
בעוד שמרבית החברות מעניקות את שירותי האיתור ותו לא, חברתנו נכונה לשנע ציוד הנדסי כבד באופן מידי אל עבר מקור התקלה ולטפלה ללא דיחוי.
לפרטים נוספים, השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר מידי.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן