מה ההבדל בין אינסטלטור לקבלן?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

כאשר ישנה סתימה בביוב או נזילה בכיור, הרי שהקריאה לאינסטלטור היא הדבר הראשון שיעלה בראשנו. אך מה יקרה במצב שבו נרצה לערוך שיפוץ כולל של מערכת הביוב בבית? או לא עלינו, מה יקרה במידה וקו ביוב ראשי יתפוצץ לפתע? במקרים אלו חשוב להזמין את שירותיו של קבלן אינסטלציה מקצועי אשר ידע כיצד לנהל את הפרויקט נכונה.

מהו בעצם קבלן בתחום האינסטלציה?

את ההפרדה ניתן להגדיר בצורה פשוטה: כאשר מדובר בעבודות תיקון והתקנה פשוטות, הרי שאינסטלטור ידע לספק את המענה המקצועי הנדרש. אך במקרים בהם נדרשת עבודת קבלנות הכוללת בתוכה שיפוצים או שינוי מבני, אז הרי שחשוב להסתמך על קבלן מקצועי ומנוסה בעל ההסמכות הנדרשות.

חפשו אחר תעודה ורישום בפנקס הקבלנים

ראשית כל, דעו כי קבלני אינסטלציה חייבים להיות רשומים בפנקס של רשם הקבלנים. את המידע של הרשם ניתן למצוא בקלות ברשת האינטרנט ובכך למעשה תוכלו לקבל וודאות חד משמעית כי אכן איש המקצוע שמולכם הינו קבלן רשום.

פרויקטים מורכבים

קבלני אינסטלציה חייבים להיות מסוגלים לפרויקטים מורכבים הדורשים עבודה עם צוותים. כך לדוגמה, קבלני אינסטלציה יכולים לספק פתרונות מקצועיים לתיקון והתקנת תשתיות ביוב ומים, איתור נזילות ותיקונן, חיטוי מאגרי מים, בדיקת מז"חים, צילום קווי מים, תיקון קווי מים ראשיים, טיפול בבעיות צנרת פנימיות מורכבות ועוד.

 

התקשרו אלינו עוד היום

בחברת ישראל ידין נשמח לספק לכם שירות מקצועי, אמין ומהיר.

חברתנו זמינה לפרויקטי תשתיות מורכבים ומספקת שירותי חירום. לקוחותינו נהנים מצוות מקצועי ומיומן אשר עובר את ההכשרות וההשתלמויות הנדרשות. לפרטים נוספים השאירו לנו פניה באתר או התקשרו למספר הטלפון: 052-7388670

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן