מה עושים כשהצנרת מתפוצצת?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

פיצוץ בצנרת הוא בהחלט לא חוויה נעימה, אך ניתן לעבור אותה בשלום ולשים את המכשולים מאחורה. חשוב לדעת כי קו מים ראשי איננו מתפוצץ כך פתאום ומותיר אותנו באנדרלמוסיה טוטלית, אלא מדובר בתהליך טבעי של התכלות הדרגתית שכבר נותנת את סימניה הראשונים לאורך שנים.

אם אתם מרגישים שלחץ המים ירד באופן הדרגתי, אם אתם שמים לב שהמים בברז עכורים או מדיפים ריח מעט רע ואם אתם רואים שחשבון המים שלכם טפח מבלי שעשיתם דבר מה חדש, ייתכן מאוד שאתם נמצאים לקראת פיצוץ בצנרת של הבניין שתנתק אתכם מזרם המים לחלוטין.

אז מה עלינו לעשות?

ראשית כל הירגעו. בין שתהיו לחוצים ובין שלא, הצנרת כרגע הושבתה מעבודתה ועליכם מוטלת המשימה לקרוא לאיש מקצוע כדי שיפתור את הבעיה.

נתחיל מהסבר הבעיה

הצנרת מתכלה בתהליך הדרגתי ובעיקר במבנים ישנים בהם חומרי הגלם של הצנרת הם פשוטים ו"שבירים" יותר. לאור הלחצים השונים של המים ועייפות החומר, עלולים להיווצר סדקים בצנרת וחורים שגורמים לדליפה. זיהוי מוקדם של בעיית הצנרת יאפשר כמובן טיפול זול ומהיר יותר, אך גם במקרים בהם הצנרת מושבתת לחלוטין, ניתן לבצע את ההחלפה באופן מקצועי ויעיל ולהביא לפתרון הבעיה במידי. חברת ישראל ידין זמינה עבורכם לכל תקלה בצנרת המים הראשית של הבניין ומספקת שירותי חירום.

סגרו את הברז

העיפו מבט בשעון המים וסגרו בהדרגה את הברז הראשי של הבניין. אתם רואים שהשעונים ממשיכים לזוז? זהו סימן מובהק לכך שיש בעיה בצנרת ובעיקר דליפה. הקפידו לסגור את הברז הראשי לחלוטין כדי שלא ייגרם נזק ממשי לרכוש.

קראו לאיש מקצוע במידי

הצפה ודליפה בצנרת יכולים לגרום לנזק רב לרכוש גם לאורך זמן ובד בבד גם לבעיות בריאותיות עם הופעתו של עובש. החל מהרגע שבו זיהיתם את הבעיה, צרו קשר עם חברת קבלנות אינסטלציה שתעניק לכם שירות מידי וללא כל השתהות.

ככל שזמן התגובה קצר יותר, כך היכולת לשלוט בתקלה ולטפל בה באופן מהיר ויעיל היא טובה יותר. אנו נשמח לספק לכם את שירותנו תוך שימת דגש על מקצועיות, יעילות, שקיפות ואמינות.

תוכן שעשוי לעניין אותך:

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן