מתי כדאי להזמין מאתר נזילות מקצועי?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

אנחנו משתמשים בה מדי יום ולאורך עשרות שנים אפילו לא מודעים לאתגרים הרבים שהיא עומדת בפניהם. ועם זאת, גם הצנרת החזקה ביותר, עלולה בסופו של יום להיסדק או כמו שנהוג לכנות זאת "להתפוצץ". פיצוץ צנרת הוא בהחלט לא חוויה נעימה, והוא עלול לא רק להשבתת זרם המים, כי אם לנזק רב ברכוש כתוצאה מהצפה.

לכן, אם אתם עדים לכך שמתהווה בביתכם נזילה או רואים כי מתחילה להתבסס רטיבות ולחות בקירות, דעו כל עיכוב באיתור וזיהוי הנזילה עלול להפוך לצרה צרורה שתעלה לכם בנזקים חמורים לרכוש ולעתים אף בלתי הפיכים.

התוצאות של אי-טיפול בנזילה

מעבר לעובדה כי נזילה קטנה עלולה להחמיר בהמשך הזמן ולהפוך להצפה, הרי שהימצאותה של לחות מתמדת בקירות מובילה באופן ישיר להופעתו של עובש. מדובר במפגע בריאותי קשה אשר עלול להוביל לקשיי נשימה ולהיווצרותן של מחלות נשימתיות.

כמו כן, הימצאות מים ולחות בקרבת חשמל הינה סכנת חיים ואין להקל ראש בכל מה שנוגע להימצאותה של לחות באזורים הידועים בתשתיות החשמל שלהם.

לכך הוסיפו את העובדה כי הלחות המתמדת תורמת להתפתחותה של חלודה, והרי שיש להם נזקים מבניים עצומים אשר היו יכולים להימנע באיתור מקור הנזילה וטיפולו.

היו קשובים לצנרת שלכם

להלן מספר פרמטרים מרכזיים שיכולים להעיד על כך שקיימת נזילה לא מאותרת:

  • כתמי עובש הם סממן מרכזי אשר יכול להעיד על בעיית נזילה ממושכת
  • לחץ מים נמוך ללא כל סיבה נראית לעין
  • עלייה לא הגיונית בתשלום חשבונות המים
  • מוקדים קרים ברצפות הבית או בקירות
  • קצר ללא כל סיבה נראית לעין

 

 

אל תקחו סיכונים מיותרים

חברת ישראל ידין בשיתוף פעולה עם פא"י פרץ מים בע"מ, מספקת שירותי איתור נזילות בתשתיות ומתן תיקוני שטח ללא דיחוי.

במקרים רבים, תצטרכו להזמין מאתר נזילות שלאחר מכן ימליץ לכם על הזמנת איש מקצוע לטיפול בבעיה. כדי להפוך את השירות לזמין ונוח יותר עבור לקוחותינו, שיתוף הפעולה מוליד שירות מידי ומהיר המספק את מלוא הפתרון לבעיה החל מרגע איתורה.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן