עבודות אינסטלציה עושים עם ציוד איכותי

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

ציוד איכותי עושה את ההבדל עבור כל בעל מקצוע, במיוחד כאשר מדובר בעבודות אינסטלציה מורכבות. בעיות אינסטלציה חיצוניות שהגישה אליהן נוחה, מטופלות ביתר קלות, אך, במקרים רבים תשתיות המים חבויות בקירות וברצפה וכאשר מתרחשת תקלה יש לאתר אותה תחילה ולהגיע למקום המדויק כדי לתקנה. ציוד איכותי עושה את ההבדל עבור כל בעל מקצוע, במיוחד כאשר מדובר בעבודות אינסטלציה מורכבות. בעיות אינסטלציה חיצוניות שהגישה אליהן נוחה, מטופלות ביתר קלות, אך, במקרים רבים תשתיות המים חבויות בקירות וברצפה וכאשר מתרחשת תקלה יש לאתר אותה תחילה ולהגיע למקום המדויק כדי לתקנה.

קבלן אינסטלציה מקצועי ובעל ניסיון יחזיק באמתחתו ציוד איכותי שיתאים לעבודות השונות. שימוש בציוד איכותי יסיע לבעל המקצוע למצוא תקלת נזילה ביתר קלות, להתחקות אחר המסלול שלה ולא פחות חשוב מכך, לטפל בה מהר ובמינימום נזקים נוספים. בעזרת ציוד איכותי וכלי עבודה מקיטה  ניתן לבצע טיפול נקודתי בתקלה מבלי שיהיה צורך בחציבה וקדיחה לאורך הקיר ובלי לגרום לנזקים מיותרים.

ציוד אינסטלציה שהוא חובה לכל אינסטלטור

אינסטלטור משתמש בכלי העבודה הסטנדרטיים הנמצאים ברשותם של רוב בעלי המקצוע ובנוסף לכך הוא מחזיק ציוד ייעודי ומיוחד המסייע לעבודתו. בשורות הבאות נפרט מספר דוגמאות של כלי עבודה מקיטה ואחרים הנמצאים בשירות האינסטלטור:

  • מפתח צינורות. זהו הכלי האולטימטיבי והחיוני עבור האינסטלטור, מסייע לפתיחת הברגות בצינורות מחוברים. המפתחות מגיעים במגוון גדלים בהתאמה לקוטרו של הצינור. ניתן לרכוש סט שייתן מענה למרבית הגדלים הנפוצים.
  • חותכי צינורות. כלים ידניים קטנים במשקל קל שניתן לשאת אותם לכל מקום בארגז הכלים ומשמשים לביצוע חיתוכים נקיים ומדויקים לצינורות.
  • מצלמה תרמית. זהו ציוד מתקדם אשר מסייע לאתר נזילות ללא הצורך בהריסה וחציבה בקירות או הרמת מרצפות. המכשיר פועל בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ומשמש לאתר נזילות בתוך המבנה ומחוצה לו ולאיתור נזילות ממאגרי מים. בעזרת המצלמה ניתן לאתר תשתיות קיימות בדירות חדשות למטרות שיפוץ.
  • מכופף צינורות. קיים במגוון דגמים וגדלים לכיפוף צינורות מחומרים כמו נירוסטה, נחושת או פלדה קלה. קיימות מכונות לכיפוף צינורות ידניות, חשמליות, חצי אוטומטיות ואף כאלה המגיעות עם בקרה ממוחשבת.
  • מקדחה או פטישון. כחלק מעבודת האינסטלציה יש צורך במכשיר עוצמתי לביצוע עבודות חיזוק ברגים, קידוח וחציבה כדי שניתן יהיה להגיע אל מקום התקלה במהירות. קיים מגוון של מותגים טובים לרכישת מקדחה או פטישון איכותיים.
  • מסור. כלי עבודה לביצוע חיתוך וניסור של צינורות מתכת או פלסטיק. קיימים סוגים שונים של מסורים, ידניים או חשמליים, לכן חשוב שהאינסטלטור יבחר את הסוג הנכון ביותר על פי צרכיו.
  • סט פליירים. כלי שמסייע לאחיזה עדינה במקומות בהם לא ניתן להשתמש באצבעות. הפליירים מיועדים לפעולות כיפוף, סיבוב וחיתוך של חוטי מתכת דקים וחומרים אחרים.
  • מפתחות אלן. אינסטלטור יחזיק סט מפתחות אלן לצורך הרכבה והתקנה של ברזים וראשי מקלחת. הגודל המתאים של המפתח יסייע להרכבה נכונה וחזקה, לכן, מומלץ להצטייד בסט של מגוון גדלים משתנה.
    לסיכום, איכות כלי העבודה הנמצאים ברשותו של האינסטלטור מסייעים לביצוע עבודות שונות הקשורות באיתור קל ומהיר של בעיות נזילות ובתיקון ממוקד של סתימות ונזילות.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן