צנרת: מתי מומלץ לקרוא לאיש מקצוע

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

לעתים הצנרת של הבניין מתחילה לסמל לנו שמשהו בה איננו מתנהל כשורה. במקרים רבים איננו ממהרים לבדוק שמא אכן ישנה בעיית צנרת ונטייתם של רבים מאיתנו היא פשוט להניח לדברים להסתדר מעצמם. אך האם זהו המעשה הנכון לעשות בצנרת הדירה או הבניין?

סימנים שהגיע הזמן לקרוא לאיש מקצוע

אז כמו שהגוף יודע לסמן לנו כשהוא חולה, כך גם הצנרת של הבניין יודעת לאותת לנו שמשהו בה איננו מתנהל כשורה. לעתים הזנחה מתמשכת של צנרת הבניין עלולה להוביל לבעיות קשות וביניהן פיצוץ צנרת הבניין, סתימה בצנרת של הדירות וזיהומים העלולים לסכן את בריאותם של הדיירים. הנה כמה מן הסימנים המובהקים שישנה בעיית צנרת:

ריח רע

ריח רע עלול לנבוע מתוך העובדה שיש טחב בצנרת. נוסף על כך, הצטברויות של מזהמים שונות וסדקים בצנרת עלולים להוביל להופעתם של ריחות לא נעימים.

שינוי בצבע המים

שינויים בצבע המים עלולים בהחלט להעיד על כך שישנה בעיית צנרת חמורה. מומלץ לקרוא לאיש מקצוע ולבדוק שמא אין זיהום במאגר המים של המבנה או לחילופין שאין סדקים ודליפות בצנרת המים הראשית של הבניין.

רטיבות בקיר

הופעתה של רטיבות בקיר המבנה גם היא עלולה להעיד על כך שישנה בעיה חמורה ודליפה מן הצנרת של הבניין. במקרים אלו מומלץ שלא לקחת סיכונים מיותרים. רטיבות קבועה בקיר יכולה להוביל להופעתו של עובש שחור כמו גם לפגיעות במבנה.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן