רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

הצנרת בבנייני מגורים משותפים עומדת בעומס רב בכל יום, ולכן זה רק טבעי שהיא תחווה בעיות מדי פעם. אחת הבעיות הנפוצות בצנרת כזו היא רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף. אם אתם מבחינים ברטיבות בבניין שבו אתם גרים, חשוב לדעת מה לעשות, וכיצד לתקן את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף: מה גורם לבעיה?

יש מספר גורמים שעלולים לגרום להיווצרות של כתמי רטיבות בקירות חיצוניים של בנייני מגורים משותפים:
בלייה טבעית: כאמור, מעבר רב של מים בצנרת מים משותפת עלול לגרום לבליה של הצנרת. במהלך השנים נוצרים סדקים בצנרת, או בנקודות חיבור של הצנרת, מה שגורם לחלחול של מים החוצה, לקירות שבהם מצויה הצנרת.

ליקויים בהתקנת צנרת ואיטום: התקנה לקויה של צנרת בבניין מגורים משותף היא גם גורם להיווצרות של רטיבות בקירות חיצוניים. כאשר הצנרת לא מותקנת כמו שצריך, מים דולפים החוצה ומרטיבים את הקירות.

במהלך הזמן הקיר נספג במים, מה שגורם לכתמי רטיבות. בנוסף, ליקויים באיטום של קירות חיצוניים וגגות במבני מגורים משותפים מובילים לרטיבות בקירות חיצוניים.

פיצוץ צנרת: פיצוץ בנקודה מסוימת בצנרת הוא גם גורם מרכזי לרטיבות בקירות חיצוניים. במהלך פיצוץ בצנרת, מים רבים עוברים באזור הפגום, מה שגורם לספיגת מים בקירות.

שיטות לטיפול ברטיבות בקירות חיצוניים

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר מבחינים ברטיבות בקירות חיצוניים הוא לקרוא לאיש מקצוע. בנוסף, מומלץ לסגור את ברז המים הראשי בבניין כדי למנוע מעבר של מים נוספים, מה שעלול לגרום להיחלשות הקירות והיסודות. אינסטלטור מקצועי ימצא את מקור הדליפה ויבצע תיקון בהתאם לסוג הבעיה. השיטות הנפוצות ביותר לתיקון צנרת הן:

  • החלפת צנרת פגומה
  • החלפת מערכת צינורות פגומה
  • תיקון מערכת האיטום החיצונית של הבניין
  • איטום הגג
  • תיקון אריחים/תיקון סדקים במעטפת הבניין

תיקון רטיבות בקיר חיצוני עם חברת ישראל ידין

כדי לטפל בבעיות בצנרת, בין שמדובר בבניין משותף או בית פרטי, חשוב תחילה לבדוק את מקור הבעיה. חברת ישראל ידין מבצעת עבודות קבלנות אינסטלציה מזה 40 שנה, ואנו משתמשים בציוד החדיש ביותר כדי לאתר בעיות צנרת ולבצע תיקון ממוקד.

אם יש רטיבות בקיר חיצוני בבניין שבו אתם מתגוררים, יש לבדוק תחילה מה מקור הבעיה. תוך שימוש במצלמות תרמיות ואמצעים טכנולוגיים נוספים לאיתור נזילות, אנחנו בודקים היכן בדיוק התרחש פיצוץ צנרת, או מה גורם לרטיבות. לאחר מכן המומחים שלנו מספקים ייעוץ לגבי אופן הפעולה הטוב ביותר. מלבד זאת, אנחנו מספקים גם שירותי תיקון מקצועיים ומהירים על מנת שתוכלו לחזור להשתמש במערכת המים כמה שיותר מהר.

יש לכם בעיות בצנרת? פנו אלינו

רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף היא בעיה נפוצה למדי, שדורשת טיפול מקצועי. אם אתם מבחינים ברטיבות בבניין שבו אתם גרים, אל תחכו. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ולקבל שירות מהיר ומקצועי ללא פשרות. פנו אלינו במגוון דרכי התקשרות ותיהנו מייעוץ ושירות של אינסטלטורים מקצועיים בפריסה ארצית.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן