תפקידו של מאתר נזילות

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מה עושה מאתר נזילות?

נזילה מצנרת תשתיתית או פרטית של דירה, יכולה להיות כאב ראש לא קטן, גם אם מדובר בנזילה מינורית.

הימצאותם של מים עומדים מזיקה לקירות ומובילה במשך הזמן להתהוותו של עובש אשר יכול להביא לנזקים בריאותיים ובעיקר בדרכי הנשימה. על כן, גם אם עולה בכם החשד כי ישנה נזילה, מומלץ לפנות למאתרי נזילות מקצועיים אשר ידעו לשים את האצבע על מקורה.

סימנים לנזילה אפשרית

הקפידו לראות בכל "התנהגות" שאיננה נורמטיבית כנורה אדומה אשר עלולה להעיד על היתכנותה של נזילה:

  • מד שעון המים זז באופן תמוה גם אם הברזים אינם פתוחים
  • מים עכורים אשר יכולים להעיד על סדק שנפער בצנרת
  • לחץ מים נמוך באופן יחסי
  • הופעתו של עובש

אל תראו בסימנים אלו כמעין רמזים שניתן למתוח אותם לזמן בלתי מוגבל. דברים שכאלו יכולים להחמיר תוך מספר דקות ולהוביל לצורך מהותי שלנו בשירותי חירום.

הזמינו מאתר נזילות מקצועי

חברת ישראל ידין בשיתוף עם פא"י פרץ מים בע"מ, מספקים שירות חדש, יעיל ומהיר – הזמנת מאתר נזילות וקבלת שירות תיקון הנזילה במקום ללא עיכוב!

כיום נהוג להזמין מאתר נזילות אשר עושה שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם לאיתור מוקדי הנזילה. מאתר הנזילות עם זאת, הוא איננו איש הביצוע אשר יתקן את הבעיה. כך יוצא תרחיש שבו אנו ממתינים לקבלת השירות כשהבעיה כבר אותרה, ונמצאים חסרי אונים אל מול הנזילה והשבתת המים (שכן איננו רוצים בנזקים חמורים יותר).

 

גם לתשתיות

מאתר נזילות יכול להידרש עבור איתור נזילה בבית, אך מה עושים כאשר מדובר בצנרת תשתיתית מרכזית שהתפוצצה ממש מתחת לכביש? כדי שלא להביא לנזקים משמעותיים יותר, ישנו ציוד טכנולוגי מתקדם אשר יכול לענות בדיוק על בעיה זו.

כחברת קבלנות אינסטלציה ובשיתוף פא"י פרץ מים בע"מ, אנו יכולים לתת מענה מקיף אל הבעיה בתוך זמן קצר ולספק שירות מקצועי, אמין ומהיר.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן