מתי חשוב לבצע צילום לצנרת

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מתי חשוב לבצע צילום לצנרת

כשזה מגיע לצנרת הבית, תקינותה איננה חשובה רק כדי שנוכל להימנע מזיהומים במים ובסכנה לבריאות, אלא גם כדי למנוע הצפות ונזק משמעותי ברכוש. דליפה ולו הקטנה ביותר מתוך הצנרת של ביתנו, עלולה להוות פתח לנזקים משמעותיים. לצד העובדה שדליפה קטנה מרמזת על פיצוץ צנרת שקרב ובא, דליפה יכולה לחלחל אל הקירות ולהביא להופעתו של עובש המסכן את דרכי הנשימה ומוביל למחלות.

לצורך בדיקה יסודית, חשוב לבצע צילום לצנרת

אז מתי יש לבצע צילום לצנרת? בין שמדובר בקו מים ראשי ובין שמדובר בצנרת הביתית, יש להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות של מצלמות צינור המאפשרות לנו לבצע תצפית מדוקדקת של הדפנות. פתרון זה הינו עדיף בכל מה שנוגע לאבחון צנרת תקולה שכן הוא איננו מצריך שימוש באמצעים פיזיים שונים שמטרתם לחשוף את הצנרת.

מתי נדע שהצנרת עלולה להיות תקולה?

לא פעם, הבית שולח לנו רמזים עבים בדבר הבעיות הקיימות בצנרת שלנו. אם אתם שמים לב שהמים עכורים או שלחץ המים ירד באופן משמעותי לאחרונה, אז הרי שחשוב לוודא כי אין כל בעיה מרכזית שעלולה להתפרץ בעת ובעונה אחת ולהותיר אותנו חסרי אונים אל מול המתרחש. בדיקה מהירה של קבלן בתחום האינסטלציה תאפשר לנו ללמוד את מידת הנזק ולהעריך אם יש צורך בפעולה כוללת יותר או שאולי ניתן לבצע תיקונים נקודתיים שיפתרו על כלל הבעיה.

 

האם אנחנו צפויים לראות רצפות נעקרות?

 

עבודת אינסטלציה איכותית היא עבודה שאיננה ממהרת להפוך עולמות. חשוב לבצע את התיקון רק לאחר בחינה מדוקדקת של מידת הנזק. בחברת ישראל ידין אנו מקפידים על עבודה מקצועית תוך שמירה על שקיפות מלאה בכלל התהליך.

שאלות נפוצות

הבדיקה מתבצעת באמצעות סיב אופטי המחובר לציוד מתקדם.

אותו ציוד נמצא ברשותנו ומאפשר לנו לבצע שורה של בדיקות, החל מאיתור אזורים תקולים בצנרת ועד לבדיקת טופס 4.

החשש העיקרי הוא מפני נזק לא מידתי לקרקע לאור החפירות הנדרשות.

נדגיש שאנו מאתרים אך ורק את האזור התקול ומבצעים פעולה כירורגית.

שירותי חברת ישראל ידין ניתנים בפריסה ארצית.

מקום משכננו הוא במרכז הארץ, ושם זמינותנו המידית היא גבוהה יותר.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן