הצנרת של הביוב תקולה? אל תבזבזו זמן יקר

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

תשתיות הבית, הדירה או המשרד הן מה שהופך אותם בבסיסם לראויים לאכלוס יומיומי. ללא צנרת ראויה הרי שמגוון רחב של בעיות עלולות לצוץ ובראשן בעיות בריאותיות ונזק ברכוש. כך או כך, כל רגע נתון שבו הבנו כי ישנה בעיה ולו הקטנה ביותר אשר מצריכה תיקון בצנרת הביוב ולא הזעקנו איש מקצוע, הרי שהתוצאה תהיה יקרה, מתישה ומתסכלת הרבה יותר.

איך יודעים אם צריך לתקן את הצנרת?

סתימה או דליפה בצנרת הביוב מתבטאת קודם כל בזרם מים חלש יותר. אם מדובר בסתימה שהולכת ומתהווה אז הרי שנרגיש זאת גם בזרם המים אך גם בצבעם. הסתימה ככל הנראה נוצרה בשל הצטברותם של זיהומים שונים והדבר מתבטא במים עכורים וצהבהבים. מלבד העובדה שזרם המים והופעתם של המים העכורים הם מאורע לא נוח ולא נעים בלשון המעטה, מדובר במפגע בריאותי של ממש שעלול לגרום להופעתן של מחלות וזיהומים. בנוסף לכך במצבי קיצון יתחילו המים לעלות על גדותיהם ולהציף את הבית. אם מדובר בדליפה אז הרי שניתן לאתר אותה דרך הקירות או הרצפות עם הופעתה של לחות. דרך מצוינת לדעת שאכן ישנה דליפה באחד מן הצינורות היא באמצעות בדיקה פשוטה של שעון המים. נתקו את הצינור הראשי, וודאו שאכן הבית מנותק כולו מן המים ואז בדקו אם השעון ממשיך להסתובב, במידה והוא עודנו מסתובב אז הרי שישנה אפשרות סבירה לדליפה.

כל המתנה נוספת עלולה להזיק

הזנחתה של צנרת הביוב עלולה לעלות ביוקר רב. ראשית כל, אם מדובר בדליפה מתמשכת אז הרי שהמים הללו מתבזבזים ומתבטאים אצלנו בחשבון המים. נוסף על כך, דליפה שכזו עלולה להוביל להופעתו של עובש המסכן את יושבי המבנה ועלול להתבטא באלרגיות שונות ובבעיות נשימתיות. סתימה גם היא מקור לזיהומים רבים במים הזורמים דבר שעלול להוביל להופעתן של מחלות. כמו כן, חשוב לזכור כי אי טיפול בצנרת עלול להוביל גם להצפת המבנה ומכאן לפגיעה ממשית ברכוש שעלול להסתכם בעשרות אלפי שקלים.

מי אנחנו?

ישראל ידין הינה חברת אינסטלציה בעלת וותק של כארבעים שנים בתחום. תחת אחריותנו לקחנו מגוון רחב של פרויקטים פשוטים ומורכבים כאחד וליווינו מאות לקוחות מרוצים. כלל התהליך מתבצע במקצועיות וביעילות תוך שקיפות מלאה מול הלקוחות באשר לשלבי הביצוע. נשמח להציע לכם את שירותנו.

שאלות נפוצות

חברתנו זמינה למקרי חירום 24 שעות ביממה.

חשוב לציין שאנו עוסקים בצנרות ביוב מרכזיות, ואיננו עוסקים בצנרות ביתיות הטמונות בקיר.

דליפה קלה יכולה להפוך בקלות לפיצוץ שישבית אותנו לחלוטין.

אם המים עכורים, זרם המים משתנה לעתים תכופות ונחלש יותר, הרי שייתכן וישנה בעיה בצנרת שמוטב יהיה לבדוק.

חברת ישראל ידין מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה בפריסה ארצית מלאה, אולם זמינותנו המידית היא במרכז הארץ.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן