ישראל ידין אינסטלציה

קבלן תשתיות מים וביוב

התקנת וביצוע צנרת ביוב | התקנת וביצוע צנרת מים

מחויבים לשקט שלך

בחברת ישראל ידין נבטיח את השקט שלכם עם ביצוע עבודה יסודית ללא פשרות ומתן שירות אדיב ומקצועי. לחברת ישראל ידין וותק של כ-40 שנים בענף האינסטלציה ומאות לקוחות מרוצים במגוון פרויקטים בתשתיות ביוב, התקנת צנרת מים ועוד.

ישראל ידין, מנכ"ל החברה הינו קבלן אינסטלציה רשום המתמחה בהנחת, ביצוע ותיקון תשתיות מים וביוב. בחברה חרטנו על דגלנו להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ואחראי המבוסס על יחס אישי, מחירים נוחים ושקיפות מלאה בשלבי הפרויקט. אשמח להעניק גם לכם את השירות הטוב ביותר.

ביצוע תשתיות ביוב

התקנת וביצוע תשתית ביוב

אנו מקפידים שכלל עבודות התשתית, התיקון, התחזוקה והביצוע עבור התקנת צנרת ותשתיות ביוב ייערכו בכפוף לתקנים המחמירים ביותר  ומוסמכים בביצוע עבודות ביוב הכוללות:

צעד אחר צעד, אנו מלווים את לקוחותינו תוך שקיפות מלאה והתעדכנות שוטפת בשלבי הפרויקט וזאת במטרה לספק לכל לקוח ולקוחה שירות אחראי ובטוח ושביעות רצון מירבית מן התוצאה.

ביצוע צנרת מים

התקנת וביצוע צנרת מים

מלבד התקנת צנרת וביצוע תשתיות ביוב, חברת ישראל ידין לקבלנות אינסטלציה, מתמחה בהתקנת צנרת מים ובביצוע עבודות תשתית צנרת מים מורכבות:

לצורך עבודות תשתיות מים מורכבות אלו מומלץ לשכור את שירותיה של חברת אינסטלציה בעלת ניסיון המצויה בכל הנוגע לפרויקט ההנחה של הצנרת ובביצוע עבודות תיקון, תחזוקה וטיפול שוטף.

למה לבחור בנו?

חשוב להקפיד על חיפוש קפדני ומעמיק בכל הנוגע למציאת קבלני תשתיות מים וביוב שיידעו כיצד לנהל ולהוביל פרויקטים מורכבים. התקנת צנרת ביוב והתקנת צנרת מים, אינם עניין של מה בכך ויש בהם כדי להשפיע עמוקות על איכות חייהם של הדיירים בבית הפרטי או לחילופין העובדים במבנה המסחרי.

מספיק לעשות טעות אחת או ביצוע שאיננו תקין כדי להביא לתוצאות הרות אסון שיכולות להוביל לנזקים משמעותיים ברכוש, זאת מבלי לציין את השימוש היומיומי של כל אחד ואחת מאיתנו במים הזורמים. קבלן העוסק בתשתיות ביוב ומים בעל רקע מקצועי וניסיון תעסוקתי יודע לעבוד עם הציוד הטכנולוגי הנכון, חומרי הבנייה האיכותיים ועם צוות עובדים מסור ואיכותי שנבחר בקפידה.

מעוניינים בהצעת מחיר עבור פרויקט תשתיות מים וביוב?

לוגו קטן ישראל ידין

חברת ישראל ידין פועלת מזה 40 שנים בתחום האינסטלציה, הובילה ומובילה מגוון רחב של פרויקטי אינסטלציה מורכבים החל מתחום תשתיות ביוב ומים, דרך חיטוי צנרות והתקנתה של צנרת המים ועד לעבודות שוטפות דוגמת התקנת מז"חים לבניינים.

חברתנו מורכבת מצוותים עם רכבים מוכנים ומזומנים לכל משימה אשר אליה יידרשו לבצע. בין לקוחותינו קבלני בניין, מוסדות, בתי אב ועוד.

אודות ישראל ידין

ישראל ידין, מנכ"ל החברה הינו קבלן אינסטלציה רשום וזאת בכפוף לחוק משרד הבינוי והשיכון הקובע כי כל קבלן המבצע עבודות בנייה הנדסיות מוכרח ברישום אצל רשם הקבלנים וכפוף לקריטריונים המחמירים ביותר עבור החזקת הרישיון הנדרש.

אל תתפשרו על איכות ותנו לנו להוביל את הפרוייקט שלכם תוך שקיפות מלאה ושקט!

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

שיתופי פעולה

שאלות - תשובות בנושא קבלני תשתיות

ש: כיצד אדע שאכן מצאתי קבלן המתמחה בתיקון תשתיות ביוב?

ת: התקנת צנרת ביוב וכל שכן תיקונה הם אינם עניין של מה בכך והם דורשים את חישוף הקרקע באמצעים הנדסיים מתקדמים. לרשות חברת ישראל ידין הצוותים המקצועיים, הציוד ההנדסי הכבד והיכולת הלוגיסטית לשינועו עבור ביצוע פרויקטים אלו בסדרי גודל משתנים.

חברתנו מקיימת שיתוף פעולה יחד עם פא"י פרץ מים בע"מ המתמחים באיתור ומיפוי תשתיות. פעולה זו מסייעת לנו לבצע פעולת תיקון ממוקדת וללא נזקים משניים.

ש: מהו בעצם קבלן תשתיות ביוב ומים? או במילים אחרות- מה תפקידו בכוח?

ת: קבלני תשתיות עורכים מגוון רחב של פרויקטים הנדסיים.

להבדיל מאינסטלטור אשר מתמקד בעבודות נגישות יותר דוגמת סתימות וטיפול בצנרת חשופה, הרי שקבלני תשתיות פועלים לביצוע צילום תשתיות ביוב, החלפת קווי מים וביוב בעלי ליקויים או שחלף זמן רב מיום התקנתם, ביצוע והתקנת תשתיות מים וביוב חדשות וביצוע פעולות לתחזוקת התשתיות הקיימות.

ש: כיצד אדע את סדר גודל העבודה הנדרש עבורי?

ת: חשוב לדעת כי סדר גודל העבודה משתנה באופן ניכר בין לקוח ללקוח.

ישנם פרויקטים מורכבים אשר דורשים ימים, וישנם פרויקטים אשר ניתן לסיים ביום עבודה אחד. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם ייעוץ מקצועי. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו לנו פניה באתר.

ש: מה ההסמכה שלכם בתחום?

ת: לרשותנו ניסיון של למעלה מ-40 שנים בתחום תשתיות המים והביוב.

הצוותים שלנו מיומנים בעבודות פשוטות ומורכבות כאחד, וכן עוברים השתלמויות לצורך מתן שירות מקצועי ואיכותי.

בעמוד זה קראנו:

עשוי לעניין אתכם:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן