כיצד חיטוי מאגרי מים מתבצע?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

חיטוי מאגרי מים הינו תהליך אותו יש לבצע בכל בניין בו קיימים מאגרים עבור דיירי הבניין. מאגרי המים ממוקמים בחלקו העליון של הבניין או לחילופין בחלקו התחתון כשמטרתם היא לאפשר אספקת מים סדירה לכל הקומות ולפיכך הם קיימים במבנים בעלי 5 קומות ומעלה.

למה צריך לחטא את המאגרים?

על פניו נשמע תמוה מעט שהרי כדיירים בבניין מרבית הסיכויים שמעולם לא נחשפנו אל המאגרים הללו ולכן למה שיזדהמו? ובכן, חיטוי מאגרי המים הינו תהליך הנדרש על-ידי משרד הבריאות באופן שרירותי אחת לשנה. אין מדובר פה בשמירה כדרך אגב על ניקויו של המאגר, אלא על פעולה ששומרת הלכה למעשה על בריאותם של כל דיירי הבניין.

מאגרי המים יכולים להזדהם ממגוון סיבות שונות. המים הזורמים במאגרים מביאים לתהליך של היווצרות אבנית. כמו כן, במאגרים ייתכנו הצטברויות של חיידקים. מה שרבים אינם יודעים הוא שלעתים במאגרים אלו ניתן ממש למצוא שאריות של גוויות בעלי חיים דוגמת יונים ועכברים. אז אם תהיתם מדוע יש לחטא את מאגרי המים, הנה כמה סיבות מרכזיות שישכנעו אתכם.

כיצד חיטוי מאגרי המים מתבצע בפועל?

אין מדובר כאן בפעולה פשוטה אותה ניתן לעשות לבד, וחשוב לקחת בעל מקצוע שיאשר שאכן בוצע חיטוי מקצועי בהסתמך על טכנולוגיות מתקדמות הנדרשות לאופי הפעולה. חברת ישראל ידין הינה גוף המוסמך לביצוע חיטוי מאגרים ובעלת ניסיון מקצועי של כ-40 שנים.

את פעולת הניקוי עצמה יש לבצע באמצעות חומרי חיטוי שונים, שטיפת המאגר, שימוש באמצעי שטיפה באמצעות לחץ, נטילת דגימות עבור בדיקות מעבדה וביצוע בדיקה יסודית ומעמיקה שאכן כלל המאגר עבר חיטוי כהלכה.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי

 

חברת ישראל ידין הינה חברה המורשת מטעם משרד הבריאות לעבודות חיטוי מאגרי מים ותשתיות ביוב. צוות העובדים המסור שלנו עבר הכשרה מקיפה ונושא את התעודות המקצועיות הנדרשות על-ידי משרד הבריאות.

שאלות נפוצות

מאגרים אלו אמונים על אספקת המים הסדירה אל ביתנו. אלה אותם המים המגיעים לחדר האמבט ולברז שבמטבח.

לכן, חשוב להקפיד על חיטוי קפדני מדי שנה.

בכל מבנה בכל 5 קומותו מעלה, יש מאגרי מים הממוקמים או בקומות התחתונות או בעליונות.

שירות חיטוי מאגרי מים ניתן בכל רחבי הארץ, אולם בדגש על אזור המרכז שם אנו יושבים.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן