כיצד מאתרים נזילה בצנרת הבית?

קיר לח הוא בהחלט לא תגלית נעימה ומעבר להיותו מפגע אסתטי הוא גם עלול להפוך במהרה למפגע בריאותי עם היווצרותו של עובש החודר למערכת הנשימה. הופעת רטיבות בקיר עלולה לנבוע ממגוון רחב של סיבות בין אם כתוצאה מאיטום לא הרמטי של גג הבית ובין אם כתוצאה צנרת תקולה הדולפת בתוך הקיר. אנשים רבים חוששים שמא מציאת מקור הדליפה יהיה כרוך בשבירת הקיר ואיתור קדחתני אחר המקור תוך יצירת צורך בשיפוצים נוספים. עם זאת, בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום ניתן לאתר דליפה בצנרת המים בקלות וללא כל חתירה למגע.

איתור נזילה בצנרת הבית

בעבר כדי לאתר נזילה בצנרת המים היה צורך בהוצאת לבני הרצפה או בשבירת הקיר. כיום ניתן לאתר את הנזילה בקלות רבה דרך מצלמות מיוחדות שמטרתן לשקף את המוקדים שבהם מתרחשת הדליפה. השימוש בציוד זה איננו קיים אצל כל אינסטלטור ולשם כך מומלץ לפנות לחברת אינסטלציה המתחזקת כדרך קבע ציוד טכנולוגי מתקדם. חשוב לדעת כי איתור הנזילה איננו בהכרח מונע את הצורך בשבירת הקיר, אך יש באיתור המתקדם והחכם כדי להפחית ככל הניתן את הצורך בשבירת הקיר באופן המצריך שיפוץ כולל ויקר. לעתים איתור הנזילה אף יוכיח כי אין מדובר בצנרת המים כי אם בדליפה הקיימת בגג או מן השכנים במקרה בו מדובר במבנה רב קומות.

דרכים לבדיקת קיום הדליפה

מלבד הקיר הרטוב ניתן לאתר בקלות אם קיימת דליפה דרך בדיקת שעון המים של הדירה או הבית. ראשית כל, סגרו את הברז הראשי כך שהמים לא יזרמו כלל בברזים. לאחר שווידאתם שאכן המים נותקו מן הבית, בדקו אם שעון המים מסתובב על אף הניתוק. במידה והוא ממשיך לפעול, אז אכן קיים סיכוי גבוה שיישנה דליפה בצנרת המים.

המומחים של צוות ישראל ידין

ישראל ידין הינה חברת אינסטלציה בעלת וותק של כ-40 שנים בתחום. לאורך השנים צברנו ניסיון במגוון עשיר של פרויקטים מפשוטים דוגמת בדיקת מז"ח ועד למקדמים כגון תשתיות ביוב ומים. נשמח לספק גם לכם שרות אמין, מקצועי ומהיר תוך שקיפות מלאה.

שאלות נפוצות

בגדול, למעט לחות על הקיר או ברצפה, אין כל אפשרות לזהות דליפה ללא בעל מקצוע.

לשם כך חשוב לפנות לאיש מקצוע.

חשוב לדעת שלאיתור נזילות בקיר, ניתן לקרוא לאינסטלטור רגיל. עבור איתור נזילות בתשתיות תת קרקעיות, יש לקרוא לקבלן אינסטלציה המוסמך באיתור תשתיות תקולות במעמקי האדמה.

אנו זמינים 24 שעות ביממה בעתות חירום.

ניתן ליצור איתנו קשר מידי במספר הטלפון הרשום באתר.

דרך אמצעים טכנולוגיים, נאתר את מיקום התשתית הלקויה.

לאחר מכן, נבצע פעולה ממוקדת כדי להגיע אל התשתית הלקויה ולהחליפה באופן מידי.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן