כיצד מבצעים בדיקת רטיבות?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

בדיקת רטיבות בקיר יכולה למנוע בעיות רבות בהמשך הדרך.

לכן, זה חשוב לדעת כיצד מבצעים בדיקת רטיבות, ומה לעשות במקרים שבהם אכן ישנה רטיבות בקירות. במאמר הבא נדון בבדיקת רטיבות בקירות, כיצד מבצעים אותה ומה חשוב לעשות במידה ומוצאים רטיבות בנכסים.

אופן ביצוע הבדיקה

בעבר, כדי לבצע בדיקת רטיבות בקירות, או ברצפות, היה צורך לבצע בדיקה פולשנית: פירוש הדבר הוא שהיה צורך לשבור חלקי קיר ומרצפות כדי לבדוק מה המקור של רטיבות. איתור נזילות דרש השקעה לא מעטה, אך כיום כבר אין צורך לבצע פעולות קיצוניות כדי לאתר רטיבות.

כיום ישנם אמצעים מתקדמים שמאפשרים למצוא רטיבות בלי בעיה ובלי לשבור קירות ומרצפות שלא כצורך. השיטה המומלצת היא מצלמה תרמית, שמאפשרת לראות במדויק מה המקור של נזילות. המצלמה הזו מבוססת על טכנולוגיית אינפרא-אדום, שמאפשרת לאתר נקודות רגישות בתוך קירות ותחת רצפות.

המצלמה סורקת אזורים שלמים ביעילות, ומאפשרת למצוא מהיכן יש רטיבות. לאחר שמוצאים את האזור שבו יש נזילה, בקיר או מתחת לרצפות, ניתן לפעול באופן נקודתי כדי לתקן את מקור הנזילה והרטיבות. 

מתי צריך לבצע בדיקת רטיבות?

באופן כללי, מומלץ לבצע בדיקת רטיבות אחת לשנה, ולא רק במקרים שבהם חושדים שיש נזילה. הבדיקה נותנת שקט נפשי, והיא מאפשרת לאתר מוקדים שיש בהם רטיבות, או אזורים שעלולים לפתח בעיות, מבעוד מועד. הודות לכך, אתם תוכלו לתקן בעיות של נזילות ורטיבות לפני שהן מחמירות, עם נזק מינימלי לנכס.

במקרים אחרים, חשוב לבצע בדיקת רטיבות, אם אתם חושדים שיש נזילה בנכס שלכם. אם אתם מבחינים בכתמים רטובים על קירות או ריצוף, ייתכן שמדובר ברטיבות שמקורה מנזילה בצנרת. האזור שבו רואים את הרטיבות הוא לאו דווקא מקור הנזילה. לכן, ביצוע של בדיקה מקצועית יאפשר לבדוק את מקור הרטיבות ולטפל בה בהקדם.

בדיקת רטיבות מקצועית עם חברת ישראל ידין

אם מבחינים ברטיבות בקירות או במרצפות, חשוב שלא לחכות. בעיות של נזילות רק מחמירות עם הזמן, ולכן חשוב לפעול בהקדם. כדי למזער נזקים ולבצע תיקונים מהירים, פנו אלינו, בחברת 'ישראל ידין'. החברה הוותיקה שלנו מבצעת בדיקות רטיבות מקצועיות עם הציוד המתקדם ביותר, ועם שירות אדיב ומקצועי.

השירות שלנו כולל בדיקה של הבעיה, בחינה של מקור הבעיה, תיקון צנרת בהקדם והפקת דוחות עבור חברות ביטוח. במקרים שבהם לקוחותינו מעוניינים בתיקון, אנחנו יוצרים קשר עם עסקים לוגיסטיים בקרבת המקום, ומזמינים חלקי חילוף בהקדם. השירות שלנו זמין לכם בכל עת, ואתם מוזמנים לפנות אלינו עבור בעיות בצנרת בכל רחבי הארץ.

יש לכם בעיות אינסטלציה? פנו אלינו

לדעת כיצד מבצעים בדיקת רטיבות תאפשר לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בהקדם האפשרי. בדיקה שנתית היא חיונית, בייחוד בנכסים ישנים, ובדיקה במקרים של רטיבות היא הכרחית.

אם אתם מבחינים ברטיבות בנכס שלכם, חברת ישראל ידין קבלנות אינסטלציה כאן עבורכם. המקצוענים שלנו ישמחו לתת לכם מענה מהיר בכל עת, ואתם מוזמנים לפנות אלינו עבור כל צורכי האינסטלציה שלכם – בנכסים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ומוסדיים כאחד. 

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן