כיצד תאתרו מאתר תשתיות?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

או במילים אחרות – איך מוצאים מאתר תשתיות מקצועי?

כיום ניתן למצוא שפע של חברות המספקות שירותי איתור תשתיות מקצועיים.

אם לרגע נתעכב על ההבדל שבין איתור נזילות לאיתור תשתיות, הרי שאיתור נזילות לרוב מופנה לבתים פרטיים, דירות ומשרדים בהם הצנרת אשר חבויה בקירות, דולפת. במקרים שכאלו, בעל מקצוע המיומן ומוסמך בשימוש בציוד לרבות מצלמה טרמית, יכול לזהות בקלות את המוקדים הקרים יותר, שפשוט מצביעים על כך כי זהו מוקד הנזילה.

באיתור תשתיות מדובר בעבודה בעלת מורכבות שונה, שכן התשתיות ממוקמות במעמקי האדמה. במקרים שכאלו, מצלמה טרמית איננה יכולה לסייע שכן אין מדובר בצנרת הממוקמת סנטימטרים מן המצלמה. זוהי למעשה תשתית אשר שוכנת מטרים רבים מתחת לפני השטח, ואנו כלל לא מרגישים בקיומה.

ציוד מקצועי

חברה המתמחה באיתור תשתיות חייבת להחזיק בציוד המקצועי הנדרש לרבות מכ"ם אשר שולח אותות אקוסטיים אל מתחת לפני השטח ומכשור מתקדם המזרים גז שאיננו רעיל או דליק אל עבר הצנרת (לצורך איתור המיקום הפגום).

הקפידו לשאול את החברה המספקת שירותים שכאלו, אם אכן היא מחזיקה בציוד זה. ללא אמצעים טכנולוגיים אלו, הרי שתיקון פיצוץ בצנרת מרכזית פשוט איננו מתאפשר.

קבלנים לניהול הפרויקט

אלמנט חשוב נוסף שיסייע לכם לדעת כי אכן הגעתם לבעל מקצוע מיומן הוא חברה אשר לרשותה קבלני תשתיות מיומנים. קבלן התשתיות ילווה את הפרויקט ויאפשר את חשיפת מוקד התקלה וביצוע התיקון לאלתר.

בנושא זה, נרצה לציין כי חברת ישראל ידין עובדת בשיתוף עם פא"י פרץ מים בע"מ. חברתנו מספקת את שירותי התיקון המידיים בשטח בעוד שפא"י פרץ מים בע"מ מספקים את שירות איתור מוקד התקלה. זהו שירות בלעדי המאפשר קבלת שירות איכותי וחזרה מהירה אל השגרה.

עבודה אל מול חברות מובילות במשק

ישנן חברות רבות אשר מספקות שירותי איתור תשתיות לקויות. לכן, מוטב לוודא כי החברה המדוברת עובדת עם חברות מובילות במשק, תו תקן איכות אשר יוכל להבטיח כי אכן בחרתם נכון.

לחברת ישראל ידין ניסיון של 40 שנים בתחום קבלנות האינסטלציה, עם צוותים מקצועיים, ציוד הנדסי כבד ושינוע לוגיסטי של חלקי חילוף וצנרת.

 

חברתנו חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי ואמין, שקיפות מלאה לכל אורך התהליך ומחירים הוגנים.

כל אחד מאנשי המקצוע המרכיבים את הצוותים שלנו, עוברים את ההשתלמויות וההדרכות הנדרשות, וזאת לצורך מתן שירות מקצועי וללא פשרות.

לפרטים נוספים וקבלת מידע צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו לנו פניה באתר

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן