ישראל ידין אינסטלציה

התקנת משאבות ביוב

התקנת וביצוע משאבות ביוב בזמינות מידית

מחויבים לשקט שלך

כאשר תשתית הביוב נאטמת עקב הצטברותם של זיהומים בדפנות הביוב או לחילופין היתקעותם של חפצים שונים דוגמת מוצרי היגיינה, אז הרי שיש צורך בטכנולוגיות שונות שיעזרו לפתוח את הסתימה ולהשיב את זרימת המים התקנית לקדמותה.

אל צנרת הביוב לא ניתן להגיע באופן פיזי ולכן כדי לבצע את עבודת הניקוז כהלכה, יש צורך בשתי טכניקות עיקריות והן: התקנת משאבות ביוב הפועלות בעוצמה חזקה או לחילופין הזרקת מים בלחץ גבוה כדי להציף ולשטוף את הביוב.

מי מוסמך בהתקנת משאבות ביוב?

לצורך ביצוע המלאכה בצורה מקצועית וחלקה, חשוב לשכור את שירותיו של קבלן אינסטלציה רשום המיומן בביצוע השאיבה ובסילוק הפסולת שהצטברה לאורך זמן. עבודה לא מקצועית שנעשית באופן חובבני, עלולה להותיר אחריה פסולת שלא התנקזה כהלכה ובתהליך ממושך להביא לזיהום המים ולהישנות הבעיה.

בחירת משאבת הביוב הנכונה

התקנת משאבת ביוב מתחילה קודם כל בהיכרות המעמיקה עם מגוון המשאבות הקיימות. לקבלן אינסטלציה ההיכרות המקצועית הנדרשת כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ולבצע את עבודת התשתית כהלכה. קבלן אינסטלציה מיומן בקריאת תכניות המתאר של הבית ובאפשרותו לבצע בחירה על סמך שיקול דעת ושקלול הנתונים.

בנוסף לכך, קבלן מיומן יידע להחליט אם ומתי כדאי לשלב יחד עם התקנת משאבת הביוב גם פעולות נוספות לניקוי וחיטוי צנרת הביוב באמצעות לחץ מים לסילוק פסולות מוצקות נוספות.

מעוניינים בהצעת מחיר להתקנת משאבת ביוב?

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

לוגו קטן ישראל ידין

כל כמה זמן כדאי לבדוק את צנרת הביוב?

בכל הנוגע לבתים פרטיים, בדיקת צנרת הביוב איננה מחייבת והיא נדרשת רק כאשר צצה בעיה מסוימת. אם אתם חשים שבמהלך הזמן לחץ המים באמבטיה ובברזים שבמטבח פחת, או אם אתם רואים שהמים החלו לקבל צבע עכור, אז הרי שמומלץ לפנות לקבלן אינסטלציה לצורך קבלת ייעוץ ואבחון.

סימנים אלו עלולים להעיד על בעיית צנרת ביוב שיכולה להוביל לזיהום המים ולעתים אף להצפות ונזק ברכוש.

מה עלול לקלקל את המשאבה?

כמו במוצרים אחרים הנוגעים לתחום התשתיות, גם משאבות יכולות בהחלט להתקלקל כתוצאה מעייפות החומר, אך גם כתוצאה מהימצאותם של חומרים מזיקים שונים אשר יכולים לפגוע בה.

בין היתר ניתן למנות את הצטברותה של פסולת אשר איננה מצליחה לעבור את המשאבה. אט אט היא נערמת בה ויוצרת 'פקק' תנועה שפשוט חוסם את התעבורה שבה.
ניתן להדגים זאת על מגבונים, שומנים נוקשים במיוחד שאינם מסיסים ולו במעט במים ועד לתחבושות היגייניות.

שאלות נפוצות

מדובר בשירות הנדסי שנדרש להתבצע על-ידי קבלן אינסטלציה רשום.

לרשות חברת ישראל ידין ניסיון של למעלה מ-40 שנים בקבלנות אינסטלציה.

צוות החברה מונה אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, אולם זמינותנו המידית היא באזור המרכז.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן