חיידקים במים – מה המשמעות?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

בין אם נרצה בכך ובין אם לא, המים מכילים בין היתר חיידקים שונים שאינם מיטיבים לבריאותנו. הסוד טמון בכך שנדע כיצד למנוע ככל האפשר את נוכחותם של אותם החיידקים על-ידי חיטוי מאגרי המים של המבנה וניקוי צנרת המים והביוב באופן יסודי ומדוקדק. גם החוקים במדינת ישראל מכירים בסכנות השונות האורבות שלנו בצנרת המים והביוב ומורים על ביצוע בדיקות וביקורות מקיפות באופן שנתי רצוף. בין היתר גופים עסקיים העוסקים בחקלאות או בתעשייה מחוייבים בבדיקת מז"ח שנתית כדי לוודא שאכן מניעת זרימת המים החוזרים מתבצעת כהלכה ומצמצמת ככל הניתן את האפשרות שמקורות המים יזדהמו ויהוו סכנת חיים.

האם חיידקים במים זה מסוכן?

כאשר צנרת הביוב והמים מוזנחת לאורך זמן, הרי שהצטברות החיידקים שגדלה יכולה להגיע בקלות אל גופנו דרך הרחצה במקלחת ובאמצעות המים הזורמים בברזים. הימצאותם של חיידקים במים באופן יכולה להשפיע באופן ניכר על בריאותנו להוביל להופעתם של זיהומים ומחלות שונות. חשוב אם כן, שלא לקחת את הסיכון המיותר ולקרוא לקבלן אינסטלציה שיבוא לבצע את עבודת החיטוי המקיפה מהר ככל הניתן.

כיצד ניתן לזהות מים מזוהמים?

ללא דגימות מבוקרות כמעט ולא ניתן לדעת אם המים הם אכן מזוהמים או לא. עם זאת, ישנן שתי דרכים עיקריות באמצעותן ניתן לדעת שהצנרת אכן זקוקה לביקורת הקרבה. ראשית כל שימו לב אם זרימת המים החלה להיחלש בתקופה האחרונה. דבר זה עשוי לרמוז לנו על כך שהצנרת הולכת ונסתמת בהדרגה. שנית, אם תראו שהמים הופכים לעכורים יותר ויותר, אז הרי שיש פה "רמז עבה" לכך שהמים אינם תקינים ומצריכים טיפול של איש מקצוע.

מה ניתן לעשות?

בחברת ישראל ידין לאינסטלציה נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע ביקורת דקדקנית למאגרי המים לצורך ביצוע פעולות חיטוי מקיפות. לצד החיטוי באמצעות כלור וביצוע הביקורת הנדרשת, אנו יכולים לנקות את צנרת הביוב והמים באמצעות לחץ מים גבוה והתקנת משאבות ביוב שמסייעות בסילוק פסולת שהצטברה במהלך הזמן והובילה להופעת הסתימה. עם תום ביצוע העבודה בצורה דקדקנית ומעמיקה, תוכלו ליהנות שוב ממים טהורים וראויים לשתייה.

שאלות נפוצות

חשוב לציין שישנם כמובן גם חיידקים טובים, אולם הימצאותם של חיידקים מזיקים עלולה להוביל במהרה להשפעות בריאותיות ומחלות קשות.

מים מזוהמים הם מפגע תברואתי ראשון במעלה.

הדרך היחידה לאתר אם מים מזוהמים היא על-ידי דגימתם.

עם זאת, במידה ואתם שמים לב שהמים עכורים, הרי שיש לקרוא לבעל מקצוע.

חברתנו מספקת שירותי חיטוי מאגרי מים בכל רחבי הארץ.

עם זאת, זמינותנו המידית היא בעיקר באזור המרכז.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן