חשש למים מזוהמים? אסור להיות שאננים!

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מטבע הדברים שנראה בבית שלנו כמבצר האישי ששייך רק לנו ושבו אנו בטוחים מכל פגע. וודאי שלא נעלה בדעתנו שמשהו במים הזורמים בברזים שלנו עלול בצורה כזו או אחרת לפגוע בנו ולהוביל לזיהומים ומחלות.

אך אל תטעו למראה המזמין והחמים של ביתכם להטעות אתכם. הצנרת שבה זורמים המים כמו גם מאגרי המים המאפשרים את זרימתם (במידה ואתם מתגוררים במבנה בעל 5 קומות ויותר) הם אלו שאמונים על טיבם של המים והם אלו שמבטיחים את בריאותכם.

נשאלת השאלה – כיצד נצליח באמת לוודא שהמים אשר זורמים אצלנו בבית הם תקינים? הרי איננו אנשי מקצוע ובטח לבטח שאין לנו את הכלים לדגום ולהבין אם ישנם חיידקים וגורמים מזהמים אחרים. אז נכון, זה כלל לא מצופה מכם, אך אם אתם שמים לב לסימנים הבאים, דעו כי ישנו חשש כי אכן צנרת הביוב והמים אצלכם איננה תקינה.

סימנים לתקלות במערכת הביוב

זרם חלש

לזרם מים חלש במיוחד ייתכנו מגוון רחב של סיבות שונות ולעתים שאינן קשורות כלל בצנרת הביוב. אך במידה והשלמתם את כל הבדיקות הקודמות ועדיין לא מצאתם פתרון, דעו כי ייתכן מאוד וצנרת הביוב נסתמה בשל הצטברותם של מזהמים שונים. במקרים אלו נבצע שטיפה באמצעות לחץ מים גבוה שתאפשר את הסרתם של המזהמים בזמן קצר וביעילות.

מים עכורים

במקרים של מים עכורים ייתכן מאוד שצנרת הביוב שלכם כוללת בתוכה זיהומים שונים. אפשר לראות בסימן זה כנורה אדומה המחייבת את קריאתו של איש מקצוע אשר יבחן את קווי הביוב ויספק את המענה ההולם והמתאים ביותר.

ריח רע

במקרים בהם הביוב מדיף ריח רע, ייתכנו אל"ף כול סתימות בצנרת הביוב, ושנית סדקים במערכת הביוב עצמה. מעבר לריח הרע, דבר זה לכשעצמו עלול להוביל להצפות שיפגעו ברכוש רב ויביאו להוצאות כבדות. אם אתם מרגישים שישנו ריח רע מצנרת הביוב לאורך זמן, הקפידו לקרוא לאיש מקצוע שיבחן את המקרה לעומקו.

תוכן שעשוי לעניין אותך:

 

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן