טיפול בסתימה בצנרת הביוב הביתית

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

סתימה של קוו ביוב בבית היא בהחלט לא חוויה נעימה והיא מביאה עמה ריחות לא נעימים ולעתים גם הצפות שעלולות לגרום לנזק ברכוש. חלק מן הסתימות נגרמות באופן טבעי מן הזרימה הקבועה של המים שאט אט גורמים להצטברות של זיהומים ואבנית שחוסמים את קו הביוב. למרבה הצער, חלק ניכר יותר מן הסתימות נגרם כתוצאה מחוסר הבנה באשר לרגישות קו הביוב עם השלכת חפצים דוגמת מוצרי היגיינה ומטליות לחות אל האסלה והורדתם במים.

כדי לחסוך בהוצאה הנדרשת לצורך פתיחת צנרת הביוב, הפחיתו את הסיכויים לקיום הבעיה מלכתחילה. הימנעו משימוש בביוב כפח אשפה עבור כל דבר שאיננו מחייב זאת. חפצים קטנים, ושמנים דוגמת אלו המצויים בפחיות שימורים, מטליות לחות, מוצרי היגיינה ועוד, כולם ככולם מקומם בפח האשפה ופח האשפה בלבד.

מה עושים במקרה של סתימה בביוב?

עבור לא מעט לקוחות, סתימת קו הביוב נשמעת כמו צרה צרורה שמצריכה לא פחות מטיפול ושיפוץ מקיף לתשתיות. ראשית כל, קחו אוויר והירגעו שכן ישנם פתרונות טכנולוגיים מצוינים שיכולים לפתור את העבודה בקלות. שנית, לצורך העבודה שכרו את שירותיו של קבלן אינסטלציה רשום שיידע כיצד לבצע טיפול מקיף בתשתיות.

פתיחה באמצעות לחץ מים גבוה

שימוש בלחץ מים גבוה מסייע בפתיחת סתימות עקשניות בביובים. לצורך כך יש להשתמש במשאבות מיוחדות המזניקות את המים במהירות גבוה ולכן מצריכות ידע טכני מעשי והיכרות עם כללי ותקנות הבטיחות השונים. ראו בכך כטיפול עשרת אלפים שיכול לנקות כמעט הכל שכן המים שוצפים וגועשים בכל חלק וחלק מן הצנרת ומסייעים בהפרדת וסילוק הפסולות שהלכו והצטברו עם השנים. לא פעם תחושו כי זרימת המים לאחר פתיחת הסתימה היא חזקה פי כמה ממה שידעתם גם כאשר חשבתם שהצנרת תקינה לחלוטין.

פתיחה באמצעות שאיבה

דרך נוספת לפתוח את צנרת הביוב הראשית של הבית היא באמצעות שאיבת החפצים הזרים השונים באמצעות ביובית. מדובר במתקן המולבש על גבי הצנרת המאפשר לבצע שאיבה בעוצמה רבה כדי לפתוח את הסתימה ולשלוף את החפצים השונים שהלכו והשתקעו בצנרת.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן