מה זה בעצם חיטוי מאגרי מים?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

ייתכן מאוד שאינכם מודעים לכך, אך גם במבנה שבו אתם מתגוררים ישנם מאגרי מים אשר אחראים על אספקת המים הסדירה לדירתכם. לאור זאת, ניקוי מאגרי המים הינו הליך שנתי במסגרתו מתבצעת ביקורת דקדקנית למאגרי המים במטרה לאתר או לשלול פגמים ולבצע חיטוי מקיף למאגר. מדובר באחת מן הבדיקות החשובות והמשפיעות ביותר על כך אחד ואחת מאיתנו שכן הזנחה מתמשכת עלולה להוביל להימצאותם של זיהומים שונים ולסתימת הצנרת לאור הצטברותה של אבנית.

חשיבות חיטוי מאגרי המים

מאגרי המים ממוקמים לרוב או במרתף הבניין או בקומה העליונה ביותר. מטרתם של מאגרי המים היא לאפשר את הזרמת המים מן הצנרת הראשית אל תוך הצנרת המקומית של הדירות השונות. חשיבות התחזוקה השוטפת של מאגרים אלו איננה רק עניין של בחירה והיא נאכפת גם על פי חוקיה של מדינת ישראל.

מה עלול להתרחש במקרה של הזנחה?

ייתכן שבתחילה לא נרגיש כמעט בחסרונה של הבדיקה. אך בפועל ייתכן מאוד והמים יכילו חומרים מזהמים שונים שעלולים לפגוע בבריאותנו. זכרו כי צנרת המים לוקחת חלק במגוון פעולות בסיסיות שאנו עורכים מדי יום ויום בין אם מדובר ברחצה במקלחת ובין אם מדובר בשתייה, ניקוי מזונות או ניקיון הבית. אי עריכת חיטוי מאגרי מים באופן מבוקר ושרירותי עלולה אם כן לפגוע באופן ישיר בבריאותנו. עוד ניתן לומר כי הזנחה של מאגר המים עלולה להוביל להצטברותם של מזהמים שונים בדפנות הצנרת וכך לגרום בהדרגה לסתימה. מלבד הזיהום של המים, זרם המים עצמו ייחלש וייפגע באופן משמעותי באיכות החיים של דיירי המבנה.

ביצוע החיטוי

לצורך חיטוי מאגרי המים של הבניין חשוב להסתמך על שירותיהם של בעלי מקצוע מיומנים ובעלי ההסמכה הנדרשת. ישראל ידין הינה חברת אינסטלציה וותיקה המספקת את שירותיה מזה כארבעים שנים. נשמח לעמוד לשירותכם עם אנשי מקצוע מיומנים שיערכו את כל הבדיקות הנדרשות באופן מעמיק וכנדרש בחוק. כלל הבדיקה נערכת בשקיפות מלאה וללא פשרות.

שאלות נפוצות

מדובר במאגרים שאחראיים על המים שזורמים לנו במטבח ואמבטיה.

הימצאותם של מזהמים, עלולה לחשוף אותנו למחלות קשות ולסכן את בריאותנו.

לא, זוהי הוראה ברורה מטעם משרד הבריאות.

על כל מבנה חלה החובה לבדוק את מאגרי הבית על-ידי איש מקצוע, מדי שנה ושנה.

לרשותנו ההסמכה הנדרשת לביצוע חיטוי מאגרים.

אנו מספקים את שירותינו בכל רחבי הארץ. זמינותנו באזור המרכז היא גבוהה יותר שכן זהו גם מוקד סניפנו.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן