ניהול פרויקט אינסטלציה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

ניהול פרויקט תשתיתי של אינסטלציה איננו עניין של מה בכך והוא מצריך שילוב של ידע והבנה מקצועיים יחד עם היכרות עם הכלים המכניים השונים המלווים את כל שלבי הפרויקט. עבודה בפרויקט אינסטלציה איננה דומה לזו שאנו מכירים מן הפעולות ששרברבים מבצעים באופן יומיומי וכאן מדובר בתשתיות שאמורות ללוות את הדיירים שבמבנה לאורך שנים רבות וטובות. לשם ביצוע המלאכה, חשוב לשכור אך ורק את שירותיו של קבלן אינסטלציה רשום המוסמך בביצוע עבודות הנדסיות. ניתן לחפש אחר התיעוד לרישומו של הקבלן בפנקס הקבלנים דרך האינטרנט באופן הגלוי לכול.

למה צריך קבלן אינסטלציה לניהול הפרויקט?

קבלן אינסטלציה איננו מביא רק את הידע שלו ואת הכלים המכניים השונים, כי אם צוות שלם של אנשי מקצוע האמונים על ביצוע המלאכה. לצורך ביצוע עבודות האינסטלציה חשוב לדעת לנהל צוותים לביצוע המשימות השונות, לעמוד בקשר רציף יחד עם ספקים נוספים ולקבל החלטות חשובות באשר לשימוש בטכנולוגיות השונות לצורך ביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר כך שניתן יהיה להקנות לדיירי המבנה "שקט תעשייתי" ארוך וממושך.

תחומי אחריות של קבלן אינסטלציה

התפקיד עצמו הינו עבודת שטח לכל דבר ועניין הכולל ניהול צוותים ועובדים, ניהול לו"ז מסודר ומאורגן, ניהול ובקרת התקציבים ועבודה מול ספקים. כחלק מן העבודה חשוב להשאיר את הלקוחות מעודכנים בכל עת באשר להתקדמות הפרויקט ושלביו וזהו אחד מתחומי האחריות הבולטים המוטלים על כל קבלן אינסטלציה. בנוסף לכך, ניהול הפרויקט מצריך ניהול קשר רציף אל מול קבלני משנה, ניהול קשר ופיקוח על העובדים בשטח ותכנון והתאמה לתכנית המבנה כשהכל נעשה בכפוף לחוק ולתקנים המחמירים ביותר.

אתכם לכל אורך הדרך

ניהול הפרויקט איננו דבר של מה בכך וחשוב לדעת כיצד לנהל אותו כך שיסתיים בהתאם ליעדים שהוקצבו מראש. על מנהל פרויקט האינסטלציה להיות מיומן בכל הטכנולוגיות הנדרשות דוגמת משאבות ביוב, חיטוי מאגרי מים, צנרת ותשתית ועוד. כמו כן, בדומה לפרויקטים הנדסיים נוספים, גם במקרה זה חשוב להיות מיומנים בתוכנות ניהול פרויקטים שיאפשרו בקרה שוטפת מדויקת ונכונה. בחברת ישראל ידין אנו נשמח לנהל את פרויקט האינסטלציה עבורכם ולבצעו במקצועיות ובשקיפות מלאה.

שאלות נפוצות

חברת ישראל ידין מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה למעלה מ-40 שנים.

לרשותנו צוותים מיומנים העוברים את כל ההשתלמויות הנדרשות והרענונים כדי לספק שירות מקצועי ויעיל.

לרשותנו ניסיון עם לקוחות בולטים במשק הישראלי.

כמו כן, ניתן לרשום את שם הבעלים ישראל ידין, ולקבל תיעוד רשמי על היותו קבלן מוסמך.

שירותינו מסופקים בכל רחבי הארץ. זמינות מידית מתאפשרת באזור המרכז.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן