סמכותו של קבלן אינסטלציה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

תחום האינסטלציה עלול להיות מעט מבלבל עבור מי שאיננו מכיר את ההבדלים הקיימים בין שרברב לקבלן. בעוד ששרברבים מוסמכים בביצוע פעולות אינסטלציה פשוטות הנמשכות עד מספר שעות, הרי שקבלני אינסטלציה מחזיקים במומחיות גבוהה המאפשרת להם לנהל פרויקטים תשתיתיים המתפרשים לעתים על גבי מספר ימים ואף שבועות.

מה עושה קבלן אינסטלציה?

ראשית כל, הקפידו תמיד לוודא שהקבלן שאתם עובדים מולו הינו קבלן אינסטלציה רשום. בחברת ישראל ידין תוכלו לקבל שירות מקבלן אינסטלציה הרשום בפנקס הקבלנים, מידע הנגיש לכול ברשת האינטרנט. רק קבלן אינסטלציה מחזיק בידע הנדרש לניהול פרויקטים תשתיתיים מורכבים הכוללים ניהול צוותים בשטח, הפעלת ציוד מכני, ניהול קשר עם ספקים וביצוע בקרה שוטפת אחר שלבי ביצוע הפרויקט.

מגוון תחומי התמחות

על קבלן האינסטלציה להיות מיומן במגוון רחב של נושאים שונים החל מבדיקת מז"ח פשוטה ועד לביצוע תשתית ביוב מורכבת. העבודות יכולות לנוע החל משיפוץ בית קיים ועד להנחת תשתית ביוב וצנרת מים באתרי בנייה. הקפידו תמיד לשכור את שירותיו של איש מקצוע מיומן וזכרו כי תשתית תקנית הפועלת כהלכה, היא זו שתקנה לכם "שקט תעשייתי" לעוד שנים רבות וטובות. מספיק להתרשל ולו בפרט אחד כדי שכלל התפקוד השוטף יסבול מפגמים שעלולים לעתים להסתכם בנזק לרכוש.

כיצד לבחור קבלן אינסטלציה?

אנו בחברת ישראל ידין שמחים להציע את שירותנו ולהביא עמנו ניסיון של כארבעים שנים בתחום. כלל הפרויקט מנוהל על-ידי קבלן אינסטלציה רשום ומתבסס על שיטת עבודה שנבנתה והתהוותה לאורך השנים עם צבירת הוותק וההיכרות עם אתגרים ודרישות משתנות. כלל העבודות הנעשות בכפוף לדרישות משרד הבריאות נערכות על ידי איש מקצוע בעל ההשתלמויות הנדרשות. כל זאת על מנת להבטיח ביצוע פרויקט תשתיתי מקצועי וללא רבב תוך שימת דגש על אמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח באשר לכל אחד משלבי הפרויקט.

שאלות נפוצות

כן, בעוד שאינסטלטור אחראי על הצנרת הביתית, הרי שקבלן אינסטלציה אחראי על תשתיות הטמונות באדמה, חיבור המבנה לתשתיות הציבוריות, וביצוע מגוון רחב של פעולות הנדסיות המצריכות צוותים מקצועיים וכלי הנדסה כבדים.

זהו בהחלט אתגר המלווה כל אחד ואחת מאתנו בבחירתו של ספק שירות.

נוכל רק לומר שחשוב לבדוק כי קבלן האינסטלציה רשום בפנקס הקבלנים.

ישראל ידין הינו קבלן רשום, המוסמך על-פי חוק במתן השירותים השונים המוצעים באתרנו.

בכל רחבי הארץ, אולם באזור המרכז אנו פעילים בזמינות גבוהה יותר.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן