מה זה טיהור מים?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

כולנו לוקחים את המים הזורמים אצלנו בברזים כמובנים מאליהם, ועם זאת חשוב שנזכור כי המים הללו זורמים בתוך צנרת המים ובה ייתכנו מדי פעם הצטברויות של זיהומים שונים. מלבד העובדה שהצטברותם של זיהומים יכולה לפגוע בעוצמת זרימת המים בברז או להתבטא במים מעט עכורים, חשוב לזכור כי מדובר במפגע בריאותי לכל דבר ועניין העלול להוביל להופעתן של מחלות שונות.

בחברת ישראל ידין אנו מספקים עבודות טיהור וחיטוי מאגרי מים וכל זאת תוך שימת דגש על איכות השירות, שקיפות ומתן עבודה יעילה, זריזה ומקצועית. אז מה זה בעצם טיהור מים ומה פעולה זו כוללת?

זה לא רק המאגר, אלא המים עצמם

חיטוי מאגרים כולל גם שטיפה של המאגר עצמו וניקויו. אך חשוב להבטיח ניקיון הרמטי ונטול כל מזהמים ולכן יש להקפיד גם על ניקיונם של המים. ישנו מגוון רחב של סיבות שונות בגללן המים עלולים להיות מזוהמים. הגורם הידוע מכול הינו אבנית, אך לצדו ישנם גם מזהמים נוספים דוגמת הצטברויות חיידקים וגוויות של בעלי חיים קטנים שונים המצליחים להגיע אל אותם המאגרים.

אז כיצד מחטאים את המים?

זכרו שגם השימוש בחומרי חיטוי למים עלול להיות מסוכן כאשר מדובר ברמות גבוהות מדי. לפיכך, הקפידו תמיד לקחת את שירותיה של חברת טיהור מים מקצועית אשר הוסמכה לביצוע העבודה ואשר מיומנת ומצויה בכל החומרים הנדרשים לביצוע הפעולה.

לצורך ביצוע טיהור המים חשוב קודם כל לדגום את המים הקיימים ולהכיר את המזהמים המצויים בהם. לאחר שהבנו את מצבם הנוכחי של המים, נעבור לשלב הטיהור עצמו המתבצע באמצעות חומרי חיטוי שונים דוגמת כלור, כמו גם שטיפת תשתיות המים והביוב בלחץ מים גבוה המסיר מזהמים שונים.

נשמח להציע לכם את שירותנו

אם אתם מחפשים קבלן אינסטלציה מוסמך בחיטוי וטיהור מאגרי מים, אנו בישראל ידין נשמח להציע את שירותנו המסתמך על 40 שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים.

כחברה מקצועית, אנו מודעים למידת האחריות המוטלת על כתפנו וכשהעבודתנו היא זו שתשמור על בריאותכם. אנו מציעים שירות מקצועי ואמין ושקיפות מלאה בכל התהליך.

התקשרו אלינו או השאירו פניה ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן